برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام با حضور صحرایی

تهران (پانا) - در حاشیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، محفل انس با قرآن با حضور دانش‌آموزان شرکت‌کننده در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام با حضور صحرایی

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌‌آموزان جهان اسلام روز ۵شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار شد.

‌در این دوره از مسابقات ۳۰ دانش‌آموز از ۱۵ کشور جهان حضور دارند. همچنین ۴ دانش‌‌آموز ایرانی، دانش‌آموزان مهدی اکبری در رشته قرائت از استان قم‌، سید‌محمد‌صادق حسینی در رشته حفظ کل قرآن ‌از استان خراسان رضوی‌، محنا قنبری در رشته حفظ قرآن از استان گیلان‌ و اسما فلکی در رشته قرائت ترتیل از استان خراسان رضوی در این دوره از ‌مسابقات به‌عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران شرکت دارند.

در حاشیه این برگزاری، محفل انس با قرآن با حضور دانش‌آموزان در هتل پارسیان اوین برگزار شد. در این محفل رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی حضور داشتند.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در جمع این دانش‌آموزان، با جمعی از مهمانان خارجی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این گفت‌و‌گو به مهمانان خوش‌آمد گفت و حضور آنان را در این محفل نورانی گرامی داشت.

صحرایی در بین دانش آموزان از اثرات انس با قرآن گفت و برای دانش‌آموزان آرزوی موفقیت کرد.

‌این مسابقات با شعار «یک کتاب، یک امت، کتاب مقاومت» تا روز دوم اسفند‌ماه ادامه دارد و در روز چهارشنبه با حضور رئیس جمهور مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار