لیگ قهرمانان آسیا؛

تصادف سامورایی‌ها با هیوندای کره

جشنواره گل اولسان هیوندای

تهران (پانا) - تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی با برتری برابر نماینده ژاپن راه خود را برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هموار کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تصادف سامورایی‌ها با هیوندای کره

دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرق قاره کهن، با دیدار تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و ونتفورت کوفو ژاپن پیگیری شد. در این دیدار نماینده کره موفق شد، تیم ژاپنی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و راه خود را برای حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها هموار کند.

تیم اولسان که سابقه ۲ عنوان قهرمانی قاره کهن، را در کارنامه دارد نیمه نخست را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان رساند. گل نخست این بازی را جو مین کیو در دقیقه ۳۷ وارد دروازه ونتفورت کوفو کرد. جو مین کیو، همچنین در واپسین دقایق نیمه نخست موفق به گلزنی شد این گل در دقیقه ۴۵ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

هر چند که بازیکنان تیم ونتفورت کوفو برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام دادند، اما این بازیکنان اولسان هیوندا بودند که در نیمه دوم به گل رسیدند. سئول یونگ وو در دقیقه ۶۱ موفق به گلزنی شد تا نماینده کره جنوبی یک برد پرگل را جشن بگیرد.

البته نماینده ژاپن در دقیقه ۸۷ این بازی به گل رسید اما VAR این گل را رد کرد.

دور رفت رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از شب گذشته آغاز شده و امروز نیز ادامه خواهد داشت. تا ساعتی دیگر تیم نوبهار نمنگان ازبکستان به مصاف تیم الاتحاد عربستان می‌رود. همچنین از ساعت ۱۹ امروز نیز تیم سپاهان در اصفهان میزبان الهلال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار