حزب‌الله:

هر حمله رژیم صهیونیستی با واکنش مناسب رو به رو خواهد شد

تهران (پانا) - نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که هر حمله رژیم صهیونیستی با واکنش کوبنده مقاومت رو به رو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
هر حمله رژیم صهیونیستی با واکنش مناسب رو به رو خواهد شد

به گزارشالعهد، حسن فضل الله، نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: درست است که ما تاوان جنگ را می پردازیم، اما اگر از مسئولیتمان دست برداریم، تاوان سنگین تر و بزرگتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه حزب الله تاوان سنگینی به خاطر موضوع مقدس می پردازد، به گسترش حملات رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به منطقه «جدرا» اشاره کرد.

نماینده پارلمان لبنان و سیاستمدار ارشد حزب الله لبنان بیان کرد: لبنان مورد تجاوز واقع شده و ما گزینه ای غیر از مقابله با دشمن و مقاومت در برابر آن با همه امکانات و ابزار موجود نداریم.

حسن فضل الله تاکید کرد: دشمن عامدانه به گسترش دامنه جنگ روی آورده اما این تاثیری بر تصمیم مقاومت اسلامی لبنان ندارد.

وی با اشاره به واکنش کوبنده به حملات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: هر حمله با واکنش مناسب رو به رو خواهد شد.

این در حالی است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان روز سه شنبه اعلام کرد: آنچه ما در جبهه لبنان، در زمینه حمایت از مقاومت در غزه انجام می دهیم، یک مسؤولیت وطنی است. مواضع ما در جبهه لبنان با اصول انسانی، ارزش های اخلاقی و مسوولیت های شرعی و دینی ما تناسب دارد. برخی گمان می‌کنند که مبارزه مقاومت در جبهه لبنان، هیچ فایده ای ندارد که این امر، مصیبت بار است.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه همه تحولات منطقه را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما در جنوب لبنان، اوضاع غزه را رصد می کنیم و زمانی که تجاوز به آن متوقف شود، شلیک موشک از جنوب لبنان نیز متوقف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار