مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

هیچ موفقیتی بدون تلاش و اراده کسب نمی‌شود

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد گفت همه شما دانش آموزان برای آینده خود تلاش می‌کنید و می‌دانید که هیچ موفقیتی بدون تلاش و اراده کسب نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۴۵۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هیچ موفقیتی بدون تلاش و اراده کسب نمی‌شود

مرتضی گل‌محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در جمع شرکت‌کنندگان در مسابقات رشته نهج‌البلاغه گفت: تک به تک شما دانش‌آموزان کوشا که در این مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اید برای خودتان یک هدف مشخص شده دارید و من بنده حقیر به شما عزیزان توصیه می‌کنم که بیشتر تلاش کنید و حاصل موفقیت‌های آن را ببینید.

وی ادامه داد: همه شما در آینده مادرانی مهربان و دلسوز خواهید بود پس امروز تلاش و کوشش کنید تا فرزندان شما از مادرانشان درس زندگی بگیرند و بدانند در زندگی باید تلاش کرد تا موفقیت را کسب کرد و بدانند هیچ موفقیتی بدون تلاش و اراده صورت نمی‌گیرد.

گل‌محمدی افزود؛: کتابی که بعد از قرآن مجید در دین اسلام معرفی شده نهج‌البلاغه است و اگر هر کدام از شماها هر روز یک صفحه از کتاب نهج‌البلاغه را بخوانید قطعا در زندگیتان از اصول زندگی امام علی استفاده می‌کنید و راه آن بزرگوار را ادامه خواهید داد و من مطمئن هستم که همه شما ان شاءالله روزی به درجات بالایی خواهید رسید.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه زهرا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار