تولد چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی ایران

همدان (پانا) - همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر سامن استان همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تولد چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی ایران

فرهنگیان، دانش‌آموزان و سایر اقشار جامعه، روز 22 بهمن با سر دادن شعار‌های استکبارستیزانه و انقلابی، خشم و انزجار خود نسبت به کشور‌های استعمارگری چون آمریکا و اسرائیل را نمایان کردند.

حضور پرشور دانش‌آموزان، مدیران و معلمان مدارس شهر و همچنین روستاهای اطراف بیانگر مشارکت حداکثری مردم در این راهپیمایی بود.

محمدتقی ترکاشوند، مدیر آموزش و پرورش سامن در خصوص این انقلاب و حضور مردم گفت: به گفته امام خمینی(ره) سربازان ما در گهواره هستند. دانش‌آموزان ما انقلابی هستند و با اعمال و رفتارهایشان این انقلاب را پابرجا نگاه خواهند داشت.

وی افزود: حضور مردم و تعداد دانش‌آموزان مشتاق در این عرصه، هر ساله بیشتر می‌شود و ما به چنین دانش‌آموزانی افتخار می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش سامن گفت: در کنار این راهپیمایی، رای‌گیری‌های الکترونیکی برای عموم مردم صورت گرفت و حضور رای‌اولی‌ها در صف این رای‌گیری‌ها به چشم خواهد آمد.

وی افزود: نکته قابل توجه در این راهپیمایی، دانش‌آموزانی بودند که هدف خود از شرکت در این مراسم را سربلندی و سرافرازی ایران و حفظ انقلاب اسلامی دانستند.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید رهرو راه شهدا باشند و به وصیت شهدا عمل کنند، خوب درس بخوانند و با حفظ عفاف و حجاب خود، اجازه ندهند که خون شهدا پایمال شود.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: ثنا فرجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار