پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ‌۲۲ بهمن‌

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی در پی حضور گسترده مردم د در راهپیمایی 22 بهمن پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر استاندار خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ‌۲۲ بهمن‌

متن این پیام به شرح زیر است:

«‌در همه‌ تحولات و جنبش های گوناگون اجتماعی بزرگ، نقش مردم، نقش معیار است... مردم در همه‌ مراحل این انقلاب نشان دادند که از ماها جلوتر هستند". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به پشتوانه همراهی و همگامی ملتی فهیم، ولایتمدار، مؤمن و وطن پرست طلوع کرد و با تکیه بر پشتیبانی های همیشگی مردم، روز به روز بالنده تر و مستحکم تر شد، امروز و در چهل و پنجمین سالروز تولد خود، باز هم به وجود مردمی افتخار می کند که با به نمایش گذاشتن جلوه هایی چشم نواز از حضور و اتحاد خود، همواره خاری در چشم دشمنان هستند و با این همبستگی دسیسه های کوردلان را خنثی می کنند.

بدون تردید، قلب هر ایرانی شیفته وطن برای غرور آفرینی در این روز عزیز، سخت می طپد و بی شک این حضور خودجوش مردم، روشنی بخش قلب پیشوای مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) بوده و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ادامه راه مصمم تر می سازد.

اینجانب ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به سهم خود از همه عزیزانی که همواره در روزهای حساس و مهم، نقش آفرین هستند و در این برهه حساس از تاریخ ام القرای جهان اسلام، تابلویی دیگر از عزت و سربلندی خلق کردند، تشکر می نمایم و باتقدیر از همه تشکل‌ها، سلایق سیاسی، نخبگان، گروه‌های مرجع، علما، فضلا، جامعه روحانیت معزز، معتمدین و اصحاب رسانه که در خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، مؤثر بودند، سربلندی و توفیق همگان را از حضرت باریتعالی خواستارم.

امید که توفیق حرکت در صراط مستقیم و تأسی از ائمه طاهرین و شهدای گرانقدر همواره نصیب و روزی همه ما باشد.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار