امام جمعه شهرستان گلوگاه :

نقش مدیران و معلمان مدارس ابتدایی در بحث حجاب و عفاف تاثیر گذار است

خبرگزاری پانا : امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت :نقش مدیران و معلمان مدارس ابتدایی در بحث حجاب و عفاف تاثیر گذار است.

کد مطلب: ۱۴۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، همایش عفاف و حجاب با حضور امام جمعه شهرستان گلوگاه برگزار شد.

حجت الاسلام میر احمدیامام جمعه شهرستان گلوگاه طی سخنانی پیرامون عفاف وحجاب ، جامعه موفق را جامعه ای دانست كه در آن عفت و پاكدامنی رعایت شود و عدم رعایت آن جامعه را به انحطاط خواهد برد.

وی نقش مدیران و معلمان مدارس ابتدایی را در بحث حجاب و عفاف تاثیر گذار دانست و افزود: مدیران مدارس ابتدایی وظیفه سنگین تری نسبت به مدیران دیگر مقاطع دارند و امر آموزش حجاب و عفاف را از دوران دبستان باید شروع نمود تا از دوران كودكی در آنان نهادینه گردد.

حجت الاسلام میر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما باید دانش آموزان موفق باحجاب را برای بقیه دانش آموزان الگو گردانیم و برای ترویج زیبایی حجاب باید تابلوهایی به عنوان نماد عفت و پاكدامنی در معابر و اماكن عمومی نصب كنیم تا جوانان ما بفهمند كه با حجاب هم می توان زیبا بود.

در ادامه ابراهیم حبیبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در این همایش رعایت حجاب و عفاف را لازمه پیشرفت و تعالی هر فرد در زندگی برشمرد و بیان داشت: عفت و پاكدامنی در هر مرد و زنی باید رعایت گردد تا مسیر رشد فراهم شود.

وی در نشستی جداگانه با مدیران مدارس دخترانه بر موضوع حجاب و عفاف تاكید بیشتری كرد و از مدیران این مدارس خواست تا حجاب برتر را به دانش آموزان آموزش دهند و روی این مسئله حساسیت ویژه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار