از سوی پلیس راهور شهرستان رباط کریم؛

شهرداری رباط کریم بعنوان شهرداری نمونه در حوزه مسائل ترافیکی معرفی شد

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان رباط کریم طی ارسال لوحی از زحمات و تلاشهای منوچهر رضائی در عرصه ترافیک و نیز همکاری صمیمانه با پلیس راهور شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

کد مطلب: ۱۴۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان رباط کریم طی ارسال لوحی از زحمات و تلاشهای منوچهر رضائی در عرصه ترافیک و نیز همکاری صمیمانه با پلیس راهور شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

با توجه به اقدامات بسیار ارزنده حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری و همکاری با پلیس راهور شهرستان و همچنین اجرای پروژه های متعدد جهت روان سازی ترافیک در شهر تقدیر و تشکر نمودند. در بخشی از این لوح آمده است؛ زحمات و تلاشهای جنابعالی در عرصه ترافیک و همکاری بی بدیل با پلیس راهور شهرستان رباط کریم ما را بر آن داشت تا شما را بعنوان نمونه ترافیکی در هفته ناجا سال 92 انتخاب و معرفی نمائیم.

گفتنی است شهرداری رباط کریم اقدامات ارزنده ای را در این خصوص از جمله روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر، ایجاد دور برگردان و اصلاح هندسی معابر، نصب علایم ترافیکی در نقاط مختلف، احداث کمربندی جنوبی شهر، احداث میادین جدید، افزایش راههای ارتباط درون شهری، راه اندازی پارکبان در نقاط پر ترافیک شهر، ساماندهی ایستگاههای تاکسی را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار