نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ملت ایران در موضع انقلابی خود گرفتار تردید نمی‌شود

کرمان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت‌ دشمن بداند ما در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌ایم و در برابر دشمن، تمام عزیزان خود را می‌دهیم اما تسلیم نمی‌شویم و ملت ما در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران در موضع انقلابی خود گرفتار تردید نمی‌شود

مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی دیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار و مردم و به‌خصوص جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان، بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب، نظام و آرمان‌های شهدا را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که پای عهد خود مانده‌اند و با عمل به وصیت‌نامه حاج قاسم عزیز تا آخر به ولایت و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

این مراسم در کرمان با حضور جمعی از مسئولین از جمله حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی (نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان)، محمدمهدی فداکار (استاندار)، ناصر فرشید (فرمانده انتظامی)، ابراهیم حمیدی (رئیس کل دادگستری)، رضا رضایی (مدیرکل آموزش و پرورش) و تعداد زیادی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

مردم دیار ولایتمدار، انقلابی و شهید‌پرور پایتخت مقاومت اسلامی با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند که با وجود برخی مشکلات، همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی (نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در اجتماع راهپیمایی 22 بهمن کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: 22 بهمن، بعثتی دوباره بود و امروز خدا را شاکر هستیم که امام زمان(عج) مالک اشتری دارد که به معنای واقعی زمینه‌ساز ظهور است.

وی با بیان اینکه خدا نعمت ملتی بابصیرت را به ما داده که تمام تلاش‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را دفع می‌کند، افزود: ملت ما شهید می‌دهد اما جلوی دشمن می‌ایستد و اراده خود را حفظ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن بداند ما در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌ایم و در برابر دشمن، تمام عزیزان خود را می‌دهیم اما تسلیم نمی‌شویم. ملت ما در موضع انقلابی گرفتار تردید نمی‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که پشتیبان ولایت فقیه باشیم، افزود: کوتاهی از فرمان ولایت فقیه همچون کفر و شرک است. حاج قاسم بقای انقلاب را وابسته به ولایت‌محوری می‌داند و در وصیت‌نامه خود نیز ما را به اطاعت از ولایت فقیه دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز می‌طلبد جهاد تبیین و روشنگری داشته باشیم، تاکید کرد: مردم ما باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران جز با فرهنگ عاشورایی زنده نمی‌ماند. دنیا بداند ما در وعده خود صادق هستیم و تا نابودی کامل استکبار و رژیم صهیونیستی هرگز دست از مبارزه بر نخواهیم داشت و خسته نخواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار