یادواره شهدای کرمان در چناران برگزار شد

چناران (پانا)- نخستین یادواره شهدای حادثه تروریستی «شهر کرمان» با حضور خانواده معظم شهدا، دانش آموزان و جمعی از مسئولان شهرستان چناران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای کرمان در چناران برگزار شد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان چناران دراین مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم توسط خود دانش آموزان مدارس شهرستان، گفت: برخود می بالم به خاطر داشتن این چنین دانش آموزان توانمند و کوشا در شهرستان که این برنامه را اجرا نمودند ان شالله بتوانیم ازاین ظرفیت به نحو احسن در آینده استفاده کنیم.

محسن رهنما در ادامه خاطر نشان کرد : راه و اندیشه و مسیر 23 شهید دانش آموز حادثه تروریستی کرمان، روشنگر و الگو دانش آموزان و همکاران در راه ارتقای فرهنگ انقلاب اسلامی خواهد بود، وی همچنین از حضور دانش آموزان، فرهنگیان شهرستان چناران و خانواده ایشان در راهپیمایی 22 بهمن 1402 گفت و آنرا روزی به یادماندنی دانست که در خاطر می ماند.

دکلمه، اجرای سرود دانش آموزان دبیرستان طالقانی، روایتگری دانش آموز دبیرستان عفاف چناران و مداحی به مناسبت روز شهادت حضرت موسی کاظم (ع) توسط دانش آموز دبیرستان امام رضا(ع) و تقدیر ازخانواده دو شهید فراجا، شهدای والامقام «محمد جمال زاده» و «حمید رضایی امین (شیخی)» وتقدیر از دانش آموزان برگزار کننده این یادوآره و اجرای همگانی سرود رفیق شهیدم توسط دانش آموزان پایان بخش این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار