افتتاح پروژه های آموزشی و ورزشی ناحیه ۳ تبریز در ریل پیشرفت انقلاب اسلامی

تبریز (پانا) - سه پروژه آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز امروز ۲۱ بهمن به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه های آموزشی و ورزشی ناحیه ۳ تبریز در ریل پیشرفت انقلاب اسلامی

دبستان بانو ملیحه نصیرین ناحیه ۳ تبریز با مشارکت ۷۰ درصدی دولت و ۳۰ درصدی خیران، صبح شنبه بیست و یکم بهمن ماه با صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و عرصه ۳۱۰۰ متری و اعیان ۲۰۰ متری به بهره‌برداری رسید.
همچنین؛ چمن مصنوعی هنرستان جهان پهلوان تختی در ۱۰۲۰ متر و صرف هزینه ۵۲۰ میلیون تومانی به صورت مشارکتی (خیران و منابع دولتی) در راستای اجرایی طرح شهید سلیمانی، افتتاح شد.
افتتاح چمن مصنوعی هنرستان کشاورزی به مساحت ۹۲۰ متر نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده ناحیه ۳ تبریز بود که با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و همزمان با اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف توسعه و بهبود فضاهای ورزشی مدارس به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه‌ها با بیان اینکه دوره ابتدایی یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی و موثر بر شکل‌گیری شخصیت فرد است، توجه به دانش‌آموزان و کیفیت آموزش در این دوره را مورد تاکید قرار داد.
این مقام مسئول در ادامه عدالت آموزشی با محوریت توجه به مناطق کم برخوردار و محروم و تقویت مدارس دولتی را از جمله سیاست‌های دولت و اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: مدارس دولتی باید هم از نظر کیفیت آموزشی و هم از نظر زیرساخت در حد استاندارد باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنانش از همت ویژه خیران و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در امر مدرسه‌‌سازی، قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار