ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان با برگزاری مانور نمادین یاوران انقلاب

بروجن (پانا) - مانور نمادین استانی یاوران انقلاب با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن شهید تندگویان شهر بروجن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان با برگزاری مانور نمادین یاوران انقلاب

در آستانه چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور پرشور دانش‌آموزان و مربیان مدارس شهرستان بروجن و باحضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسئولین سازمان دانش‌آموزی استان، شهردار و رئیس شورای شهر بروجن، رئیس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن، مدیران مدارس و دیگر مدعوین در سالن ورزشی شهید تندگویان این شهرستان برگزار شد.

غلامعلی خدیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: دانش‌آموزان تشکیلاتی بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی سازمان دانش‌آموزی با هدف تعمیق باورهای انقلابی در چنین برنامه‌هایی مهارت‌های خود را به عنوان تجربه موفق در اختیار دانش‌آموزان دیگر قرار می‌دهند .

سیدحسن فاضل، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان نیز در خصوص جشن بزرگ یاوران انقلاب که با مشارکت دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی و با هدف گسترش تربیت اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی و‌ایجاد همدلی بین دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر با دستاوردهای انقلاب‌اسلامی است بیان داشت: اعضای پیشتازان با حضور همیشگی خود در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همیشه در پاسداشت از آرمانهای انقلاب اسلامی و امام (ره )مصمم ایستاده‌اند.

حسین ابراهیم‌پور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن نیز با اشاره به پرمعنا و‌ پرمفهوم بودن شعار پیشتازان بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظالله العلی ) به نسل جوان در گام دوم انقلاب اسلامی امید بسته‌اند ، ما نیز در این مسیر در کنار دانش‌آموزان و پیشتازان هسیتم و اعتقاد داریم که این دانش آموزان محکم‌تر از قبل برای حفظ انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن گام بردارند.

برنامه‌های امروز مانور نمادین استان در شهرستان بروجن با اجرای پیشکسوتان و مدرسین کشوری برگزار شد و شامل اجرای آیین‌‌هایی همچون حاملان قرآن، گارد‌پرچم، صلوات‌تشکیلاتی، اجرای سرود‌تشکیلاتی با شور و هوای انقلابی و اجراهای برنامه های دیگر تشکیلاتی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار