معاون اجرایی رئیس جمهور :

اطلاع رسانی درست اتفاقات کشور جریان امید را در کشور ایجاد می کند

مشهد(پانا)- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:اگر بتوانیم اتفاقات خوب کشور را درست، دقیق و هنرمندانه به اطلاع مردم برسانیم، جریان امید در کشور ایجاد می شود.

کد مطلب: ۱۴۴۷۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع رسانی درست اتفاقات کشور  جریان امید را در کشور ایجاد می کند

محسن منصوری معاون‌ اجرایی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که با موضوع تشریح دستاوردهای دوساله دولت مردمی و در محل نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی برپا شده بود با اشاره به بیانات مقام معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و ضرورت امید آفرینی، بیان کرد: امید آفرینی تاثیر زیادی در جامعه دارد و یکی از اهداف بسیار مهمی که در جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد امید آفرینی در جامعه است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به حرکت نظام در مسیر رسیدن به قله پیشرفت بیان کرد: طبق فرمایشات رهبری به قله نزدیک شده ایم و رسیدن به قله پیشرفت نیازمند ایجاد روحیه امید در بین مردم می باشد.
منصوری تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید به حرکت ادامه دهیم تا آرام آرام آثار و نتایج آن آشکار شود و دستیابی به هدف بدون کوشش امکان پذیر نخواهد بود.
وی گفت: ایجاد امیدواری در جامعه نخستین شرط رسیدن به قله پیشرفت است و در مسیر موفقیت ها و دستاوردهایی نیز حاصل شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت اظهار کرد:تفسیر ما به قله پیشرفت نزدیک می شویم در این نمایشگاه نشان داده شده است و امروز شاهد نمایش گوشه ای از آن‌ هستیم.
وی با بیان اینکه در هر گوشه کشور شاهد اختلافات مختلف هستیم، اظهار کرد :در اکثر شاخص ها از جمله واردات و صادرات، نفت ، صنعت، پزشکی و نرم افزاری، دانش بنیان، بهداشتی، روند رو به رشدی داریم و وضعیت خدارو شکر مناسب است.
معاون رئیس جمهور بیان کرد: اگر بخواهیم اتفاقات خود کشور را درست هنرمندانه و دقیق به اطلاع مردم‌ برسانیم جریان امید در کشور ایجاد می شود.

دانش آموز خبرنگار : شایلین حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار