از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ضمن تقدیر از پیشتازان گفته شد؛

پیشتازان شاد، نامی جدید برای تشویق نوجوان‌کوش

بهارستان دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ضمن تشکر از پیشتازان خواست تا خود را با عنوان جدید پیشتازان شاد به جای تشویق نوجوان کوش، تشویق کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان شاد، نامی جدید برای تشویق نوجوان‌کوش

مانور یاوران انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دهه فجر پس از چندین سال وقفه به همت سازمان دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان پیشتاز در ۱۳منطقه از ۲۱منطقه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

مانور یاوران انقلاب ناحیه دو بهارستان متشکل از ۲۰۰ دانش‌آموز پیشتاز از ۱۱ مدرسه، ۳ دبیرستان نظری حکمت و حضرت زینب و جوادالائمه، ۲ هنرستان فرزانگان و تقوی پیشگان، ۴ دبیرستان متوسطه اول مبین و هاجر و شهید مهدوی و نشاط، ۲ دبستان شهید امیر کمندی و اسماعیل سامنی در سالن ورزشی پوریای ولی این منطقه برپا شد.

گفتنی است که رزمایش تشکیلاتی یاوران انقلاب در بهارستان دو به همت سازمان دانش‌آموزی منطقه با همکاری مدارس مذکور و حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان، کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، بایرامی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه، معتمدی فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی بعثت ناحیه دو بهارستان، سخایی، صبور، نوری و نصیری اساتید برجسته کشوری، داوود سخایی جهت آموزش گارد پرچم و حاملان قرآن و گارد استقبال، نصیری آموزش مخابره، خزلی آموزش کوهنوردی، بیرانوند و شهیری آموزش گره‌زنی، مرادی آموزش کمک‌های اولیه، مربیان هلال احمر آموزش چادرزنی، بابشی آموزش کمک‌های اولیه آیتم زلزله و یاور مربیان پیشتاز برگزار شد.

هر مدرسه تحت برنامه‌ریزی انجام شده توسط مینا گل‌قاسمی، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، یکی از عناوین و آیتم‌های مخابره با پرچم، کوهنوردی، گره‌زنی، کمک‌های اولیه، چادرزنی، مانور زلزله، گارد پرچم، حاملان قرآن، گارد استقبال، فریادهای شادی و دست‌های تشویقی را از چند روز قبل با حضور مربیان مربوطه در مدارسشان تمرین کرده و در روز رزمایش تشکیلاتی یاوران انقلاب اجرا کردند.

کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان نیز ضمن تبریک دهه فجر و قدردانی از پیشتازان حاضر با اشاره به نظم چشمگیر حاکم بر دانش‌آموزان پیشتاز در سالن پوریای ولی اظهار کرد: ایام الله دهه فجر، این جشن بزرگ، عید پرشکوه انقلاب اسلامی را خدمت دانش‌آموزان و پیشتازان توانمند، همکاران محترم و مسئولان حاضر در رزمایش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ بدون کوچکترین مبالغه و اغراقی با نظم شکوهمندتان حس بسیار خوبی ایجاد کردید.

در ادامه پس از گفت‌وگوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با پیشتازان، خواستار انجام تشویقی جدید با نام پیشتازان شاد به پاس تقدیر از زحمات دانش‌آموزان پیشتاز و مربیانشان شد و گفت: از شما می‌خواهم که تشویق نوجوان کوش خود را با نام جدید پیشتازان شاد برای خودتان و مربیان‌ پرتلاش‌تان انجام دهید چراکه شما شایسته تقدیرهای فراوان هستید و ما، مسئولان، به داشتن چنین دانش‌آموزانی در سطح منطقه، استان و کشور افتخار می‌کنیم.

این مقام مسئول در انتهای صحبت‌های خود با اشاره بر سفر پرخیر و پربرکت رئیس جمهور به شهرستان بهارستان از ایجاد ۱۵۰ کلاس درس و همچنین از افتتاح و بهره برداری پنج فضای ورزشی در دهه فجر با حضور معاون امنیتی و سیاسی استاندار تهران، مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار