فرماندار شهرستان سمنان:

رسالت خبرنگاران نزدیک کردن واقعیت‌ها و حقیقت‌هاست

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص)، رسالت یک خبرنگار را بیان خبر خوب و مناسب به منظور روشنگری برای مردم دانست و افزود: رسالت خبرنگاران، نزدیک کردن واقعیت‌ها و حقیقت‌ها است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
رسالت خبرنگاران نزدیک کردن واقعیت‌ها و حقیقت‌هاست

محمد بهرامی، در همایش خبرنگاران پانای شهرستان سمنان که در اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با حضور دانش آموز خبرنگاران و اعضای رسمی خبرگزاری پانا برگزار شد، با بیان اینکه سربازان امروز خبرنگاران هستند، گفت: قلم شما به عنوان سلاح در دستان شماست.

وی در ادامه صحبت های خود، استقلال را از مولفه های مهم کشور عنوان کرد و تصریح نمود: از زمانی که کشور به استقلال واقعی دست پیدا کرد، دشمنی ها شروع شد؛ بنابراین استقلال و تصمیم گیری توسط مردم، از شاخص‌های های مهم کشور ایران است.

فرماندار سمنان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن، اضافه کرد: بعد ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه دشمن برای ما شروع شد. وظیفه شما خبرنگاران، تبیین و بیان وقایع درست است و باید همه در حیطه وظایف خود تلاش کنند و درست عمل کنند.

بهرامی با اشاره به اینکه ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، بیان کرد: برخی از کمبودها در کشور وجود دارد ولی در طی این دو سال کشور همواره در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و در همه جهات اعم از کنترل تورم، اشتغال و ... پیشرو است و پیشگیری از القاء اخبار نادرست وظیفه خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات دقیق و برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: برخی سعی دارند با القاء اخبار اشتباه و بیان شایعات سعی در به زیر سوال بردن انتخابات دارند ولی اصل امانتداری در فرآیند انتخابات بدرستی رعایت شده است.

فرماندار سمنان با اشاره به معیارهای اصلی انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات موجب انتخاب دقیق تر و فرد اصلح خواهد شد و حضور فرد اصلح در جایگاه مجلس منجر به تصمیم گیری های دقیق تر و در نتیجه بهبود روند موجود خواهد شد.

بهرامی در پایان اظهار امیدواری کرد و افزود: انشاالله بتوانیم با حضور پر رنگ خود در انتخابات و با انتخاب فرد اصلح نقشی هر چند کوچک منجر به اصلاح امور و مقابله با یاس و ناامیدی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار