عطرافشانی گلزار شهدای شهر زیارت به مناسبت دهه فجر

شیروان (پانا) - عطرافشانی گلزار شهدای شهر زیارت به همراه مسئولین شهرستانی به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
عطرافشانی گلزار شهدای شهر زیارت به مناسبت دهه فجر

ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط ابوالفضل دامود آغاز شد و دکلمه و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه شهید هاشمی نژاد شیروان اجرا شد و قسمت بعدی برنامه روایتگری پیشکسوت و جانباز و رزمنده به نام سید رضا جلالی بود.

سید رضا جلالی از خاطرات خود درجبهه و جنگ گفتند: سوره ای در قرآن هستند به نام فجر که قسم به فجر و لیال عشر که تاریکی نشان دهنده ظلمت است که روزی تاریکی ها می گذرد و جایش را به روشنایی خواهد داد.

وی اظهار کردند: قبل انقلاب ظلمت بود و هم اکنون با پیروزی انقلاب از تاریکی ها گذر کردیم و ما احساس آرامش برای وجود انقلاب داریم. هرگاه ما احساس آرامش کردیم دشمنان نگذاشتند و ما نیروهای جزئی انقلاب بودیم که دشمنان با دیدن آرامش و پیروزی ما جنگ هشت سال را به راه انداختند.

پیشکسوت جبهه های جنگ ادامه داد: دشمن آرامش ما را با هدف قرار دادن قرارگاه های تاکتیکی و هدف قرار دادن مقر فرماندهی بهم زد. هشت سال دفاع مقدس در واقع گنج است و دشمن به یمن شهدا و خون شهدا که حماسه آفریدند، نتوانست به آنچه می خواست دست یابد.

سیدرضا جلالی بیان کردند: شهدا دارای ویژگی شجاعت بودند که دشمن با این ویژگی نتوانست پیشروی ها را ادامه دهد و شروع به کاشتن مین و کندن کانال و سیم خاردار در جبهه کرد. سیم خاردار در جبهه این گونه بود که کسی نه توانایی عبور از روی آن و نه زیر آن را داشت.

ایشان ادامه دادند: بی خیالی در جبهه خودی یعنی میدان دادن به دشمن است. راه شهدا و فرموده حضرت آقا(معظم له) این است که در انتخابات حضور فعال و پر شوری داشته باشیم تا سرنوشت خود را رقم بزنیم.

خبرنگار: نرگس اشرفی‌زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار