در حاشیه اولین دوره یادواره شهدای منطقه ۵ تهران؛

یادواره لاله‌های روشن، چراغ هدایت نسل نو

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان شهید عموئیان در حاشیه اولین دوره یادواره شهدای منطقه ۵ تهران اظهار کرد این یادواره به نام 5 شهید دفاع مقدس که دانش‌آموخته این واحد آموزشی بودند با عنوان «یادواره لاله‌‌ای روشن، چراغ هدایت نسل نو» برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره لاله‌های روشن، چراغ هدایت نسل نو

اولین دوره یادواره شهدای منطقه ۵ تهران در دبیرستان شهید عموئیان شهرک اکباتان با حضور خانواده‌های معزز شهدا، دانش‌آموزان، اولیا، مسئولین آموزش و پروش منطقه ۵ و شهرداری منطقه در سالن آمفی تئاتر این دبیرستان برگزار شد.

فرهاد رضانژاد، مدیر دبیرستان شهید عموئیان ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان شهدا خاطرنشان کرد: این یادواره به نام پنج شهید دفاع مقدس و مدافع حرم که دانش‌آموخته این واحد آموزشی بودند با عنوان یادواره لاله‌های روشن، چراغ هدایت نسل نو بوده برگزار شده است. شهید محمدعلی عموئیان از شهدای جنگ تحمیلی، شهید حسین معز غلامی، شهید مهدی ذاکر حسینی، شهید سید مصطفی صادقی و شهید علی اصغر شیردل از شهدای مدافع حرم می‌باشند.

معاون آموزش و پرورش منطقه ۵ با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر، عنوان کرد: جوانان ونوجوان در حفظ کشور خصوصا در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری را نشان دادند. از همه دانش‌آموزان می‌خواهم قدر انقلاب اسلامی را بدانند و همواره حافظ خون شهدا باشند.

ضمنا در زمان اجرای برنامه، میز خدمت پزشکی برقرار شد و به صورت رایگان ارائه خدمت کرد و همچنین در پایان این مراسم از خانواده شهدا با اهدای هدیه تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار