ضعف ولتاژ برق ۱۵۱ نقطه استان زنجان رفع شد

زنجان (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از رفع ضعف ولتاژ ۱۵۱ نقطه استان و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسودی با تعویض شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ضعف ولتاژ برق ۱۵۱ نقطه استان زنجان رفع شد

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های افتتاح شده شامل تعویض سیمی به کابل خودنگهدارنده جهت تقویت و بهینه‌سازی برای کاهش تلفات، پروژه‌های هوشمندسازی و موارد دیگر را شامل می‌شود، گفت: مفتخریم که امروز ۵۰۴ طرح مختلف را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز مشکل ۱۵۱ نقطه از استان که در گذشته ضعف ولتاژ داشتند، مرتفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با اشاره به اینکه قسمت عمده برق استان در قسمت مولدسازی استفاده می‌شود، گفت: ۷۳درصد از میزان مصرف برق در استان به دوبخش صنعت و کشاورزی اختصاص دارد که ارزش آفرینی برای استان را درپی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه شرکت توزیع برق ارائه برق باکیفیت به مصرف‌کنندگان است، افزود: برق باکیفیت برقی پایدار و با ولتاژ مناسب، بدون قطعی و وصلی مکرر است.

جوادی ادامه داد: امروز همچنین افتتاح امور نگهداری و تعمیر با نان امور نت را خواهیم داشت، جایی که نیروهای متخصص و بامهارت خود را برای انجام کارهای تخصصی جمع کرده‌ایم تا ۱۱مین امور اجرایی شرکت توزیع با کارایی بالاتر در خدمت مردم استان باشد.

گفتنی است روز چهارشنبه همزمان با بهره‌برداری از 504 پروژه توزیع برق استان زنجان در حوزه‌های تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده شهری و روستائی، توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی، اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق روستایی، احداث و بهینه‌سازی شبکه‌های روشنایی معابر و هوشمندسازی شبکه های توزیع برق امور نگهداری و تعمیرات(نت) با دستور فرماندار زنجان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار