استاندار خراسان جنوبی:

محور نهبندان- سربیشه 200 میلیارد تومان اعتبار گرفت

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی گفت 200 میلیارد تومان برای محور نهبندان- سربیشه اعتبار گرفته‌ایم تا اجرای پروژه سرعت بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
محور نهبندان- سربیشه 200 میلیارد تومان اعتبار گرفت

جواد قناعت در جریان حضور در شهرستان نهبندان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در حوزه اقتصادی و زیرساختی استان بودیم و توفیق شده هر روز در یک شهرستان پروژه های مهمی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم.

استاندار با بیان اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان پروژه‌های خوب و زیر ساختی به مبلغ بیش از سه هزار و 683 میلیارد تومان داریم، گفت: پروژه هایی که امروز در نهبندان برنامه ریزی شده، افتتاح 14 کیلومتر روکش آسفالت محور نهبندان - سربیشه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 500 میلیون تومان به نمایندگی از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افتتاح زمین چمن مصنوعی در پنج روستا با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان به نمایندگی در روستای اسدآباد بود.

قناعت از آبرسانی به روستای استند نهبندان با اعتباری بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح بهسازی و روشنایی شهرک صنعتی نهبندان به نمایندگی از پروژه های شرکت برق هم در این سفر افتتاح شد.

وی عنوان کرد: با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از دو شرکت تعاونی بخش کشاورزی نهبندان بازدید به عمل آمد و فرصتی شد تا مدیران شهری و استانی موانع و دغدغه های تسهیلاتی خود را بیان کنند.

استاندار گفت: مشکلات پروژه شرکت شیر و کشتارگاه طیور نهبندان با همراهی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی رفع خواهد شد.

قناعت با اشاره به باقیمانده پروژه دوبانده شدن مسیر ارتباطی نهبندان- بیرجند به طول 95 کیلومتر، گفت: 5 کیلومتر این مسیر آماده افتتاح و 6 کیلومتر دیگر در حال آسفالت است که برای باقی مسیر این مهم پیگیری انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه موضوع راه ها به جد در دستور کار استان است، متذکر شد: 200 میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان- سربیشه جذب شده تا این پروژه سرعت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار