افتتاح مدرسه خیّرساز گل نراقی با حضور استاندار تهران

هدف انقلاب اسلامی تربیت نسل خدامحور است

تهران (پانا) - مدرسه خیّرساز دخترانه گل نراقی (شهید دستغیب) واقع در منطقه ۳ شهر تهران با حضوراستاندار تهران، معاون استاندار، فرماندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیّرساز گل نراقی با حضور استاندار تهران

علیرضا فخاری، استاندار تهران در این برنامه با اشاره به اینکه فلسفه آموزش و تربیت در کشور با رویکرد کاملا راهبردی مد نظر است، اظهار داشت: نگاه به آینده و آینده‌پژوهی باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان امروز با تامین زیرساخت‌های لازم، آینده را تضمین کرد. تلاش گذشته دیگران، امروز تبدیل به ارزش و دارایی برای امروز ما شده و تلاش امروز برای فردا یک کار اساسی است.

وی ادامه داد: اساسا کار آموزش توقف‌پذیر نیست و انسان برای طول دوران زندگی همواره در حال آموزش است. هر دوره به فراخور وضعیت و نیازمندی‌های خودش برای تکامل پیدا کردن نیاز به آموزش دارد و انسان با هدف غایی برای خدایی شدن می‌آموزد و علم، نمره اساس و زیرساخت لازم برای خدایی شدن است.

استاندار تهران با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی تربیت نسلی است که به سمت خدایی شدن برود، عنوان کرد: این جزو برنامه‌هایی است که امام راحل برای اجرایی شدن آن تلاش بسیار کرد و سال‌های سال دوری و غربت از وطن را تجربه کرد تا بتواند در یک فضای آماده برای پذیرش این حرکت بزرگ و نهادین تحت عنوان انقلاب اسلامی حضور پیدا کند.

فخاری سپس با تقدیر از اقدامات خیرین گفت: این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود. چرا که گذشتن از مال بسیار سخت است و انسانی که از مال خود برای آموزش، درمان و برای پیشرفت و پیشبرد اهدافی که بر اساس آن‌ها اعتقادی وجود دارد، بگذرد این بالاترین ارزش را دارد و موقعیتی است که در فضای خداوندی برای هرکس پیش نخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار