رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اعلام کرد:

کلاهبرداری 850 میلیون ریالی با لینک جعلی سهام عدالت

خراسان جنوبی (پانا) - رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از کشف پرونده‌ای خبر داد که در آن فردی با کلیک بر روی لینک جعلی دریافت سود سهام عدالت، تمام موجودی حساب بانکی‌اش به مبلغ 850 میلیون ریال را از دست داده بود.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری 850 میلیون ریالی با لینک جعلی سهام عدالت

سرهنگ قدرت الوانی در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکوائیه اعلام کرد چند روز قبل از طرف یکی از دوستانم پیامکی مبنی‌بر دریافت سود سهام عدالت دریافت کردم، که در آن لینک قرار داشت و از من خواسته شده بود برای دریافت سود سهام عدالت وارد لینک شده و مبلغ ناچیز 5000 تومان را واریز کنم و از آنجایی که به وی اعتماد داشتم، بر روی لینک موجود در پیامک کلیک کردم که پس از آن، نرم افزار جعلی "سهام عدالت"بر روی گوشی من نصب شد و پس از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی در نرم افزار و واریز مبلغ، متوجه شدم تمام موجودی حساب بانکی‌ام به مبلغ 850 میلیون ریال که دسترنج چند ساله ام بوده خالی شده است که در این خصوص خواهان رسیدگی هستم.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی بیان داشت: به‌منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه‌دیده و احقاق‌حق وی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل شد.

سرهنگ الوانی افزود: با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا و استخراج مستندات و ادله دیجیتال لازم، فرد کلاهبردار که در خارج از استان سکونت داشت، شناسایی شد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و با تلاش کارشناسان پلیس فتا مبلغ به حساب شاکی برگشت داده شد و پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار