شبکه ورزش «ورزش آغازین» را با هدف «ترویج ورزش زورخانه ای» در مدارس را به روی آنتن برد

تهران (پانا) - ورزش پهلوانی و زورخانه ای نماد آموزه های انسانی و اخلاقی است که ترویج آن می تواند سبب رشد و توسعه آیین فتوت و جوانمردی در میان تمامی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی شود و این گونه ویژگی های پهلوانی و بزرگمردی را در جامعه نهادینه کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه ورزش «ورزش آغازین» را با هدف «ترویج ورزش زورخانه ای» در مدارس را به روی آنتن برد

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ شبکه ورزش هم در راستای ترویج ورزش های باستانی با همکاری آموزش و پرورش استان تهران و فدراسیون ورزش های زورخانه ای، مراسم ورزش صبحگاهی مدارس را که با ضرباهنگ زورخانه ای برگزار می شود، پخش کرد.

«ورزش آغازین» با ضرب آهنگ زورخانه ای از برنامه های وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح شهید طوقانی است که از ابتدای سال تحصیلی امسال در مدارس پسرانه شهر تهران در حال اجراست و روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در مدرسه شهید تهرانی مقدم منطقه ۱۷ برگزار شد و شبکه ورزش سیما هم این مراسم را به صورت زنده و مستقیم پوشش داد.

علیرضا گیلانی معاون تربیت بدنی و سلامت هم ضمن تشکر از اقدام شبکه ورزش که پخش زنده این مراسم را پوشش داد، گفت: با توجه به اهمیت ایجاد شادی و نشاط بین دانش آموزان، آموزش مرشدخوانی هم در راستای طرح شهید طوقانی در حال اجراست و اقدام مدرسه شهید تهرانی مقدم در اجرای این طرح، حضور و مشارکت دانش آموزان در عرصه انتخابات را با حرکتی نمادین مورد توجه قرار داد.

گفتنی است شبکه ورزش در برنامه «پهلوان» که از آنتن این شبکه پخش شده، در چند قسمت به ورزش زورخانه ای و پهلوانی پرداخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار