جشن فرشته‌ها در تربت جام برگزار شد

تربت جام (پانا) - مراسم جشن تکلیف دختران شهرستان تربت جام به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز شهرستان در محل مصلی الغدیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن فرشته‌ها در تربت جام برگزار شد

حسین اسلامی امام جمعه شهرستان تربت جام در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: از امروز خدا به شما اجازه داده که با او حرف بزنید و دست دعا را به سویش بلند کنید. خداوند صدای شما را می‌شنود و به شما توجه ویژه‌ای دارد. در واقع امروز جشن ورود شما به میهمانی خداست و این جشن تکلیف است.

وی افزود: خدا شما دانش آموزان را به میهمانی و بندگی خودش اجازه ورود داده و از امروز شما وارد حریم بندگی خدا شده‌اید.

مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: از برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با باورهای دینی و اعتقادی آنهاست، که در مقطع ابتدایی برای دختران پایه سوم یک برنامه جامع و خاطره‌انگیز برگزار می‌شود تا حس مسئولیت پذیریشان که با تکلیف ایجاد می شود را در خود محیط، آموزش ببینند.

یدالله دامن پاک افزود: این برنامه‌ها در جهت ترویج باورهای دینی و اعتقادی، همچنین ایمان دانش آموزان کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

در ادامه کارشناسی قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش تربت جام گفت: در این مراسم هزار و پانصد دانش آموز دختر شرکت داشتند که ان شاالله با چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان شاهد رونق هرچه بیشتر فرهنگ نماز در مدارس باشیم.

هادی دلتنگ بیان کرد: باید خانواده‌ها در این مسیر پیشگام باشند تا دانش آموزان حضور پررنگی در نماز جماعت داشته باشند.

خبرنگار: ریحانه شعیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار