نویسنده اولین کتاب کاپشن صورتی در شهرستان نیشابور:

کتاب «کاپشن صورتی» برای آشنایی بیشتر جوانان با رشادت‌های شهداست

نیشابور(پانا) - نویسنده اولین کتاب کاپشن صورتی در شهرستان نیشابور هدف خود را شناساندن شهدا به نسل نوجوان و جوان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «کاپشن صورتی» برای آشنایی بیشتر جوانان با رشادت‌های شهداست

سیدسجاد موسوی نویسنده اولین کتاب کاپشن صورتی در شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان اتفاق غم‌باری بود که دل‌های همه مردم کشور عزیزمان به ویژه خانواده شهدای این جنایت تروریستی را به درد آورد و داغ بزرگی را در دل مردم به جای گذاشت‌.

وی ادامه داد: تحریک رسانه‌های معاند درباره این حادثه تروریستی و خلاّ فرهنگی، باعث شد تا جمعی از دوستان دغدغه‌مند به این فکر بیافتند که در مقابل این فضای منفی ایجاد شده، کاری کنند و چاپ و نگارش کتابی در این خصوص را شروع کردیم تا بتوانیم این حادثه تروریستی را با زبان گویا و راحت برای مخاطب روایت کنیم.

سیدسجاد موسوی با اشاره به اینکه این کتاب در هزار جلد و ۱۲۰ صفحه نگارش و به چاپ رسیده است تاکید کرد: طراحی و موضوع کار با من بود و نگارش آن توسط گروه چند نفره صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به صورت رمان نگارش و از دو بخش تشکیل شده که هر دو بخش با هم درآمیخته شده است؛ یک قسمت مربوط به حادثه تروریستی کرمان و دختر کاپشن صورتی (شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد) است و بخش دوم این کتاب هم در خصوص شهدای مرزبانی است، کسانی که با زحمت و جانفشانی برای حفظ این مرزها ایستادگی کردند و خون‌ها داده‌اند.

سیدسجاد موسوی در پایان افزود: جوانان ما باید بدانند چه خون‌هایی از شهدای عزیزمان رفته است تا این پرچم سه رنگ عزیزمان همچنان در اهتزار باقی بماند.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار