هاشمی تماشاگر ویژه دیدار ایران _ قطر

وزیر ورزش و جوانان: تیم ملی عِرق ایرانی را مقابل قطر به نمایش بگذارد

تهران (پانا) - هاشمی گفت بازیکنان ما در بازی با ژاپن، انسجام خوبی داشتند و با فعل خواستن و عرق ایرانی توانستند ژاپن را شکست دهند و امیدواریم در بازی با قطر هم این اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی تماشاگر ویژه دیدار ایران _ قطر

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران _ قطر، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: طبق قاعده باید قطر را در نیمه نهایی شکست بدهیم، اما فوتبال است و گاهی آنطور که باید اتفاق نمی‌افتد.

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه گره خورده بود و هر چه زدیم به درب بسته خورد، اما در بازی با ژاپن بازیکنان ما واقعاً انسجام خوبی داشتند و با فعل خواستن و عرق ایرانی توانستند ژاپن را شکست دهند و امیدواریم در بازی با قطر هم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای بازی با قطر بنده در کنار ملی پوشان هستم و بازی را از نزدیک تماشا خواهم کردم و طبق تماس‌هایی که داشتیم، شرایط ملی پوشان برای این بازی خوب است و آماده‌اند که ان‌شاءالله یک بار دیگر دل مردم ایران را شاد کنند.

هاشمی اظهار داشت: من از رئیس جمهور دولت تشکر می‌کنم که بعد از بازی با سرمربی تیم تماس گرفت و این پیروزی را تبریک گفت و این نشان می‌دهد، دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش و ورزشکاران دارد، همان‌طور که مقام معظم رهبری بار‌ها در مورد اهمیت ورزش فرمودند و ان‌شاءالله ورزشکاران و مسئولان ورزشی هم قدر این توجه را بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار