مسئول روابط عمومی و رابط پانا ناحیه یک بهارستان:

«پانا» خانواده‌ای برای رشد بهتر و همه‌جانبه دانش‌آموزان است

بهارستان یک (پانا) - مسئول روابط عمومی و رابط پانا ناحیه یک بهارستان، پانا را خانواده‌ای برای رشد بهتر و همه‌جانبه دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
«پانا» خانواده‌ای برای رشد بهتر و همه‌جانبه دانش‌آموزان است

رضا نیک‌جوی در جلسه‌ آموزشی خبرنگاران پانا اظهار کرد: اینجا را یک سکوی پرتاب برای خودتان ببینید لذا فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید برای دیده‌شدن خودتان است. در تلاش هستیم که با توجه به طرح هر مدرسه یک خبرنگار، تعداد خبرنگاران را افزایش داده و این جمعیت را توسعه دهیم.

وی افزود: خبرنگاران پانا رابطه بهتر و موثر‌تری نسبت به سایر دانش‌آموزان با مدیر آموزش و پرورش دارند و خبرنگاران می‌توانند با ایشان مصاحبه داشته باشند و همینطور خبرنگاران پانا کسانی هستند که با مسئولان اداره هم در ارتباط هستند. بنابراین خبرنگاران را می‌شناسند و در مراسم مختلف از آن‌ها انتظارات و توقعات زیادی دارند، بنابراین متوجه جایگاه ویژه دانش‌آموز خبرنگاران پانا می‌شویم.

نیک‌جوی همچنین ضمن اشاره به جمعیت دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان بیان کرد: ناحیه یک بهارستان دارای حدود هفتاد هزار دانش‌آموز باذوق و بااستعداد است که از میان آن‌ها دانش‌آموزان توانمند و با اعتماد به نفس برگزیده می‌شوند که به حوزه خبرنگاری پانا افزوده شوند بنابراین قدر جایگاه خود را بدانید چون هرکسی نمی‌تواند وارد این مجموعه شود.

مسئول روابط عمومی و رابط پانا ناحیه یک بهارستان در خصوص نکات آموزشی بیان کرد:‌ هر رابط پانایی، خبرنگار دانش‌آموزی را می‌خواهد که کارهایش را خوب، درست و مرتب انجام دهد زیرا در مجموعه‌ی خبرنگاری نظم بسیار حائز اهمیت است؛خبرنگار باید به بسیاری از نکات مختلف دقت و توجه داشته ‌باشد، بنابراین شما پس از خواندن جزوه آموزشی مقدماتی و ویژه بایستی یک خبر مناسب کار کرده و تحویل ما دهید که در حوزه خبرنگاری این کار شما نوشتن خبر متنی است که دارای امتیازاتی متفاوتی است که با توجه به میزان عملکرد و کیفیت خبر شما امتیازاتی برای آن خبر اختصاص داده می‌شود.

نیک‌جوی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به نحوه تهیه خبر بیان کرد: شما می‌توانید با اشخاص مختلف مصاحبه داشته باشید، خبر پوششی کار کنید، گزارش تصویری و گزارش ویدیویی تهیه کنید، ما برای پوشش مراسمات از خبرنگاران دانش‌آموز بهره می‌گیریم و هنچنین شما میتوانید خبر مصاحبه ای نیز در آن مراسم داشته باشید، همینطور گزارش تصویری و ویدیویی گزارشی است که در مراسمات عکاسی می‌کنید و ویدیویی از برنامه‌ها اتفاقات و رویدادها جمع‌آوری می‌کنید.

وی بیان کرد: ما اینجا کنار یکدیگر یک خانواده هستیم و قرار است که چیزهای جدیدی را یاد بگیریم، رشد کنیم و ایرادات خویش و یکدیگر را اصلاح کنیم و همچنین همدیگر را به سوی پله‌های ترقی سوق دهیم، زیرا مقام معظم رهبری فرمودند تا جایی که می‌توانید برای انقلاب نیرو جذب کنید، یکی از ریشه‌های انقلاب هم آموزش و پرورش است و انشالله شما هم به رشد و پیشرفت فراوانی خواهید رسید و باعث افتخار بنده و مجموعه خبرنگاران پانا می‌شوید.

خبرنگار دانش‌آموز: ترنم اروجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار