بخشدار اسالم:

ارزش پروژه‌های قابل بهره‌برداری بخش اسالم افزایش 3 برابری داشته است

تالش (پانا) - بخشدار اسالم از افزایش 3 برابری طرح‌های عمرانی قابل بهره‌برداری اسالم نسبت به سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ارزش پروژه‌های قابل بهره‌برداری  بخش اسالم افزایش 3 برابری داشته است

جنید فلاح در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان تالش گفت: در دهه مبارک فجر امسال‌ ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که تعداد آن نسبت به دهه فجر سال قبل از نظر تعداد از ۵۴ به ۸۶ پروژه و از نظر ارزش ریالی نیز 3 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: ۴۳ پروژه دهیاری‌ها، ۴ پروژه شهرداری اسالم، ۳۰ برق‌رسانی، یک بند انحرافی آب کشاورزی، یک مدرسه ۵ کلاسه، یک واحد تولیدی درب و پنجره ضد سرقت، فاز دوم و سوم روشنایی کمربندی اسالم، آسفالت راه‌های روستایی، احداث مسکن محرومین و تسهیلات اشتغالزایی ادارات بهزیستی و کمیته امداد از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال بخش اسالم است.

فلاح ضمن اشاره به طرح‌های عمرانی دیگر خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی مختلفی نیز در سطح بخش از جمله دیواره‌سازی، احداث سردهنه دائمی و بندهای انحرافی، کانال‌کشی، زیرسازی و آسفالت و همچنین پروژه‌های آبرسانی آب‌شرب، حفر چاه‌های عمیق در سطح بخش برای تقویت آب شرب منطقه، ۲ مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ لمر سفلی، فاز سوم روکش و آسفالت جاده اسالم به‌ خلخال از پیچ بزرگ تا روستای گیجاو و ... در حال اجرا است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

دانش‌آموز خبرنگار: اسرا خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار