برگزاری همایش مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» در ملارد

ملارد (پانا) - مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» با حضور ۲۰۰۰ دانش‌آموز ملاردی، مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید ثمری شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش  مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» در ملارد

حجت‌الاسلام و المسلمین خوبانی، امام‌جمعه ملارد در همایش مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، آینده را از آنِ دانش‌آموزان توانمند این مرز و بوم دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان انقلاب اسلامی، لازم است با کوشش و همت خود، کسب فضایل اخلاقی، آموزش مهارت‌های لازم آینده ایران قوی را بسازند.

وی ادامه داد: مردم جامعه، مهمترین رکن آن جامعه هستند و مردم ایران با حضور خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و دیگر موارد بارها به همه جهانیان به‌ویژه دشمنان نشان دادند که تا پای جان برای ایران قوی، تلاش خواهند کرد اما مسئولان نیز باید در جهت رفع موانع و مشکلات مردم تلاش کنند.

امین اسدی، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد نیز عنوان کرد: برگزاری مراسم بزرگ دانش‌آموزی سبب ایجاد شور و نشاط مضاعف در بین دانش‌آموزان می‌شود.

اسدی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این همایش افزود: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب، همایشی بزرگ است که در آن مفاهیم موثر انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان یادآور می‌شود. امیدواریم که چنین برنامه‌های کاربردی و موثر هر ساله برای دانش‌آموزان برگزار شود.

گفتنی است همایش مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با اجرای برنامه‌های متنوع اعم از اجرای سرودهای‌ دانش‌آموزی، دست‌های تشکیلاتی، چادرزنی و دیگر موارد با حضور پرشور دانش‌آموزان شهرستان ملارد در سالن شهید ثمری این شهرستان برگزار شد و سعید تیموری‌راد (مدیر آموزش و پرورش ملارد) نیز طی این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

دانش ‌آموزخبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار