برگزاری جلسه قرارگاه طرح استانی میدان ۱۴ صفر۲ در شهرستان کاشمر

کاشمر (پانا) - طرح استانی ۱۴ صفر۲، در مرکز آموزش رفاهی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر و به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش و با حضور دانش‌آموزان فعال مدارس متوسطه سطح شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قرارگاه طرح استانی میدان ۱۴ صفر۲ در شهرستان کاشمر

نرجس نیازی دبیر این طرح در شهرستان کاشمر با معرفی این طرح گفت: «بر اساس موارد ذکر شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این طرح در پیرو بیانیه گام دوم انقلاب است. با توجه به ظرفیت عظیم نوجوانان و دانش‌آموزان در مسیر حل مسائل و پیگیری موضوعات مهمی چون امید‌آفرینی و جهاد تبیین و روایت پیشرفت‌های کشورمان می‌توان از آن‌ها در بین دانش‌آموزان کمک گرفت.

وی همچنین این طرح را یک فرصت برای میدان دادن به دانش‌آموزان در حیطه‌های مختلف دانست و افزود‌: به‌دنبال آن هستیم تا با شناسایی دانش‌آموزان تاثیر‌گذار در عرصه سیاسی و اجتماعی و هماهنگی بیشتر تشکل‌های دانش‌‌آموزی و فعال‌سازی شبکه‌ها و هسته‌های خودجوش جهاد تبیین با محوریت دانش‌آموز و میدان دادن به دانش‌آموزان به‌منظور اثر‌گذاری در فضای مجازی و حقیقی به افزایش شور و نشاط و مشارکت در انتخابات برسیم.

وی ادامه داد: مخاطب این طرح، دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم هستند که دانش‌آموزان منتخب باید حداقل ۵۰ نفر از بانوان اطراف خود را شناسایی و با آنان ارتباط بگیرند و آن‌ها را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کنند.

خبرنگار پانا شهرستان کاشمر‌: منا رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار