فردا، فعالیت مدارس کدام استان‌ها غیرحضوری است؟

تهران (پانا) - مدارس تعدادی از استان‌های کشور به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا، فردا شنبه ۱۴ بهمن به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فردا، فعالیت مدارس کدام استان‌ها غیرحضوری است؟

سمنان / «براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان، با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در سطع معابر عمومی، تمامی مراکز آموزشی سطح استان در تمامی دوره‌های تحصیلی، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ بصورت غیرحضوری و بر بستر شاد فعالیت خواهند نمود.»

چهارمحال و بختیاری

اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان رساند که فعالیت آموزشی مدارس این استان در روز شنبه ۱۴بهمن ماه به شرح زیر خواهد بود:

«با توجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد. فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.»

خراسان رضوی

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمامی مدارس در شیفت صبح و ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های کلات، قوچان، خوشاب، نیشابور، زبرخان، فیروزه، سرولایت و جلگه رخ در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

ضمناً کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی تعطیل است.

همچنین به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف تمام مدارس شهرستان قوچان فردا در دو نوبت صبح و ظهر تعطیل است و کلاس‌ها به ‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی در 11 شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه (۱۴ بهمن) خبر داد و گفت: همچنین مدارس مقطع متوسطه در این یازده شهرستان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

کردستان

در پی تداوم بارش برف و برودت هوا در سطح استان کردستان، آموزش و پرورش استان با صدور اطلاعیه‌هایی، جزئیات نحوه فعالیت مدارس شهرها و روستاهای نقاط مختلف استان را برای روز شنبه ۱۴ بهمن اعلام کرد.

شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار شهرستان سنندج به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

دیواندره

با موافقت فرماندار شهرستان دیواندره به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راه‌های روستایی، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستایی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین شایان ذکر است مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است

در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیر مرکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

بیجار

با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیر مرکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

دهگلان

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر با موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان دهگلان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

لازم به ذکر است نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان، از طریق مدیر مرکز سنجش دهگلان به خانواده‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

قروه

به اطلاع می‌رساند با موافقت فرماندار محترم شهرستان قروه به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، روز شنبه چهاردهم بهمن ۱۴۰۲ فعالیت همه مدارس شهر و روستایی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین شایان ذکر است مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است.

در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیران مراکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه کرانی

با توجه به کولاک برف و برودت هوا با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، روز شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۱.۱۴ فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

همدان

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مراکز پیش‌دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در سراسر استان روز شنبه ۱۴ بهمن در نوبت صبح و عصر تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

فیروزکوه

نا بر اعلام اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه برای فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

مقتضی است مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس داشته باشند.

شرکت‌کنندگان مرحله اول المپیادهای علمی، در نوبت صبح و بعدازظهر،، دقت کنند آزمون‌ها طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

قم

براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان قم، فعالیت تمامی مدارس شهرستان‌های کهک، جعفرآباد و بخش‌های سلفچگان و خلجستان فردا شنبه چهاردهم بهمن به‌علت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری خواهد بود.

زنجان

توجه به برودت هوا، فعالیت شیفت صبح کلیه مدارس ابتدایی و کودکستان های اول و دوم استان به جز مدارس ابتدایی شهرستان طارم، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، لغو و به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

بنا به اعلام روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، مدارس شیفت صبح شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در هر سه مقطع فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

همچنین فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول بخش مرکزی خدابنده نیز لغو و به صورت مجازی و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

شهرستان‌های تهران

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدارس شهرستانهای فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن به دلیل بارش برف و برودت هوا در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) در نوبت صبح فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، غیرحضوری است.

به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش مدارس اعلام شده در شهرستان‌های مذکور به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

این در حالیست که بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی پردیس نیز در دو نوبت صبح و عصر، به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد بود.

به گزارش آموزش و پرورش شهر تهران، همچنین آموزش در کلیه کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی بخش لواسانات و رودبار قصران در نوبت صبح غیرحضوری و کلاس‌های مدارس ابتدایی این بخش‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

گلستان

مدارس برخی شهرستان‌های استان گلستان به علت بارش برف و برودت بیش از حد هوا به حالت مجازی درآمد.

در پی برودت و سرمای هوا، فعالیت آموزشی برخی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲؛ غیرحضوری و در بستر نرم افزار کاربردی «شاد» انجام خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مناطقی که به صورت غیرحضوری و مجازی هستند به صورت زیر اعلام می‌شود:

در شهرستان گرگان فقط مدارس روستاهای زیارت و شاهکوه سفلی و در شهرستان علی‌آبادکتول مدارس دهنه زرین گل، مدارس روستاهای میان رستاق ،خاک پیرزن, زرین گل، سیاه رودبار، شیرین آباد و همچنین مدارس روستای محمدآباد کتول به صورت مجازی خواهند شد.

در شهرستان رامیان فقط شهر رامیان و روستاهای کوهستانی و در شهرستان آزادشهر فقط شهر نوده خاندوز و بخش چشمه ساران به حالت مجازی فعالیت خواهند کرد و در شهرستان گالیکش همه مدارس به صورت مجازی به فعالیت ادامه می دهند.

در این اطلاعیه شهرستان در کردکوی فقط مدارس روستای حاجی‌آباد و در شهرستان کلاله تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و همچنین تمامی مقاطع در روستاها و شهر فراغی به صورت مجازی تداوم فعالیت خواهند داشت و در شهرستان گنبدکاووس فقط مدارس ابتدایی شهر گنبدکاووس در نوبت صبح فعالیت خود را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

بر اساس تصمیم شورای آموزش و پرورش در شهرستان مراوه‌تپه فقط کلیه مدارس بخش گلی داغ و در شهرستان مینودشت، فعالیت کلیه مدارس شیفت صبح مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در نقاط کوهستانی مسیرهای دوزین و قلعه قافه به صورت مجازی خواهد بود.

این اطلاعیه تذکر داده است که فعالیت مدارس و مراکزی آموزشی مناطقی شهرستان‌هایی که اعلام شد به صورت مجازی خواهد بود و باقی مدارس به صورت عادی و حضوری انجام خواهد گرفت و فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و آق‌قلا به صورت حضوری و عادی انجام خواهد گرفت.

لرستان

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های الیگودرز و ازنا فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه همه مهدهای کودک و تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین دانشگاه‌های شهرستان الیگودرز در نوبت صبح به علت بارش سنگین برف، یخ زدگی و لغزندگی معابر، برودت شدید هوا و مسدود شدن مجدد برخی از مسیرهای روستایی و شهری تعطیل است و فرایند آموزش مدارس در بستر سامانه شاد انجام می‌شود.

همچنین ساعت کاری همه ادارات دولتی و بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی شهرستان‌های الیگودرز، ازنا و سلسله از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند شد.

مهدهای کودک و مدارس ابتدایی شهرستان‌های سلسله و دلفان نیز در نوبت صبح تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار