رییس آموزش و پرورش شهر رویدر گفت:

مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهر رویدر برگزار شد

هرمزگان (پانا) - رییس آموزش و پرورش شهر رویدر اعلام کرد مسابقات قرآن، عترت و نماز درشهر رویدر در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و دعاخوانی، انشای نماز، احکام اهل سنت، اذان و گفتمان مهدوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهر رویدر برگزار شد

محمدهادی علی نیا، رییس آموزش پرورش شهر رویدر بیان کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش که دو بال توسعه و رشد دانش آموزان است اهداف تربیتی در حیطه تربیت اصولی با قرآن، عترت و نماز است که نقش مهمی در پرورش دانش آموزان دارد.

در این دوره از مسابقات 180 نفر شرکت کننده دختر و پسر از بخش رویدر و 634 شرکت کننده از کل شهرستان بندرخمیر در مقاطع مختلف تحصیلی به رقابت پرداختند که برندگان هر رشته به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی گفت: آشنایی دانش آموزان با مسائل تربیتی با قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و همچنین یادگیری شیوه زندگی امامان و ائمه اطهار باعث رشد می‌شود و تاثیر بسیار ارزنده ای در زندگی و پیشرفت علمی آنها خواهد داشت، چرا که قرآن برنامه زندگی ما انسان‌ها و چراغ هدایت دانش آموزان است.

خدیجه زینلی، کارشناس قرآن و عترت شهرستان بندرخمیر که در این مسابقات تیم داوری را همراهی می کرد اعلام کرد: افتتاحیه این مسابقات از چهارم بهمن به صورت قطبی از بندرخمیر شروع و در مدارس بندرپل، کهورستان، رویدر، کشار برگزار می‌شود. این مسابقات ویژه پسران است.

خبرنگار دانش آموز: کسری هاشم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار