معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان:

دانش‌آموزان باید از استعدادهای خود به نحو احسن استفاده کنند

دلیجان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت دانش‌آموزان باید از استعدادها و توانمندی‌های خود به نحو احسن استفاده کنند‌.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید از استعدادهای خود به نحو احسن استفاده کنند

حسینعلی نجفی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در نشست صمیمی با دانش آموزان و تقدیر از نفرات برتر مسابقات ورزشی ضمن گرامیداشت و تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر اظهار کرد: دانش آموزان باید از همه استعدادها و توانمندی‌های خود به نحو احسن استفاده و سعی کنند در همه میادین ورزشی، تحصیلی و علمی و با تهذیب نفس و با اقتدا به مولای متقیان و حضرت امام (ره) در مسیر پیشرفت و عزت و اقتدار ایران اسلامی گام بردارند.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند به تلاش و افتخار آفرینی خود ادامه دهند و از این موقعیت و فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر برای نوجوانان و جوانان و دانش آموزان در این کشور فراهم کرده‌اند استفاده کامل را ببرند.

آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی منطقه ای شهرستان دلیجان با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، معاونت آموزشی و کارشناس تربیت بدنی در سالن جلسات آموزش و پرورش با حضور بیش از 100 نفر از دانش آموزان برگزیده دوره‌های متوسطه اول و دوم برگزار شد و در پایان از نفرات برتر مسابقات ورزشی منطقه ای با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار