مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

آینده کشور در دستان دانش‌آموزان است

همدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد آینده کشور در دستان دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور در دستان دانش‌آموزان است

رسول شیدایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با تبریک سالروز آغاز دهه مبارک فجر و با اشاره به حضور پررنگ دانش‌آموزان در آیین زنگ انقلاب گفت: آینده سازی کشور با دستان دانش‌آموزان به ارمغان خواهد پیوست.‌ ما نزدیک قله انقلاب اسلامی هستیم. به تعبیر بیانات مقام معظم رهبری و وظیفه دانش‌آموزان است که با حفظ ارزش‌‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه دهنده این راه باشند.

او هدف اصلی از برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه مبارک فجر را اینگونه توصیف کرد: هدف اصلی از برگزاری مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر، تجدید میثاق دانش‌آموزان با امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدری است که خون خود را در راستای پیروزی انقلاب هدیه کردند. دانش آموزان می‌بایست با هویت شهدای گرانقدر آشنایی پیدا کنند تا مسیر باقی مانده انقلاب اسلامی را به نحوه احسن ادامه دهند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور دانش‌آموزان در اجرای مراسم ها، افزود: سیاست گذاری آموزش و پرورش بر این است که اجرای مراسم‌ها را بر عهده دانش‌آموزان قرار دهد تا روحیه مسئولیت پذیری دانش‌آموزان تقویت شود. با عنایت به این که انتخابات نیز در پیش رو داریم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه دانش‌آموزان این است که دوستان خود را به حضور و شرکت در انتخابات پیشرو، تشویق و دعوت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه اضافه کرد: آموزش و پرورش قرارگاهی را با عنوان ایران قوی در راستای حضور و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها و جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان قرار داده شده است. خانواده ها رکن اصلی حضور دانش‌آموزان برای انتخابات، به شمار می‌رود.

شیدایی با تاکید بر حضور و نقش موثر دانش‌آموز خبرنگاران پانا در عرصه برنامه های آموزش و پرورش، گفت: خبرنگاران پانا از بدنه آموزش و پرورش محسوب می‌شوند. سعی ما بر آن است که از تمامی جوانب، از دانش‌آموز خبرنگاران پانا در راستای پیشبرد اهداف این خبرنگاران، حمایت شود. آموزش و پرورش با آغوش باز از حضور دانش‌آموز خبرنگاران پانا در مراسمات این اداره، استقبال می‌کند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد جواد فرمان پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار