زنگ استانی انقلاب اسلامی در دبستان حورا اصفهان به صدا در آمد

اصفهان (پانا) - زنگ استانی انقلاب اسلامی در دبستان حورا ناحیه ۳ اصفهان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و‌پرورش، استاندار و دیگر مسئولین به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استانی انقلاب اسلامی در دبستان حورا اصفهان به صدا در آمد

معاون وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا گفت: آموزش و پرورش کشور در کنار دیگر ارگان ها و دستگاه ها روند رو به رشد خود را تا به امروز که توفیق داشتیم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی را جشن بگیریم داشته است.

احمد محمود زاده افزود: یکی از دستاوردها،معلمین و دانش آموزان بودند که نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت داشتند با توجه به نقش مرجعیت و پیشتازی معلمان که در همه صحنه ها حضور دارند و دیگران از این حضور الگو می گیرند.

وی افزود: چیزی که خیلی در آموزش و پرورش محسوس است ، بحث هایی است که به جریان پرشتاب علم و فناوری در آموزش و پرورش کمک کرده است، استحضار دارید امروز رتبه کشور در دنیا در رشته های مختلف، رتبه های خیلی مناسبی است که همه اینها توسط معلمان و دانش آموزان اتفاق افتاده است. روزی پوشش تحصیلی ما به ۳۰ درصد هم نمی رسید ولی امروز بعد از ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خیلی از استان ها بالای ۹۸ درصد از دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور دارند.

یک معلم ، یک دانش آموز یک مدرسه که شاید با هیچ فرمول بهره وری قابل محاسبه نیست ، اینهاهمه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هست و پایه همه پیشرفت و تعالی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون همین دانش آموزان و معلمینی هستند که در طول مسیر تا به امروز به ما آموخته اند ودر ادامه مسیر هم این خط مقدم استمرار انقلاب اسلامی که مدرسه هست ان شالله ادامه خواهد داشت.

دانش آموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار