مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

دهه فجر، نماد استقامت و ولایت‌پذیری ملت ایران است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت دهه فجر، نماد استقامت و ولایت‌پذیری ملت ایران و مظهر شکوه و عظمت ملت ایران است و طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی در این دهه بسته شد که انقلاب اسلامی همچون نوری در اعماق تاریک زمستان، خوش درخشید و در ظلمت طلوع کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر، نماد استقامت و ولایت‌پذیری ملت ایران است

سیدجمال وزیری، در آیین نواختن زنگ انقلاب و گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه پیامبراعظم(ص) سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خیرمقدم به مقامات استانی و شهرستانی، با اشاره به وضعیت ایران در سال ۱۳۵۷، اظهار داشت: با رهبری داهیانه رهبرکبیر انقلاب، کشتی انقلاب به سرمنزل مقصود و پیروزی رسید و امروز به یاد شهدای انقلاب اسلامی، جشن می‌گیریم و با آرمان‌های امام(ره) و شهدا پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه آن‌ها خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه انقلاب فرصتی تاریخی بود که رهبر انقلاب به ملت هدیه داد تا حصار استعمار و استبداد را بشکنند، افزود: نهال نوپای انقلاب با خون هزاران لاله در عمق زمستان تاریک به بار نشست و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ایران از ظلم و ستم بود.

وزیری در ادامه با اشاره به اینکه نگاه به گذشته ملت ایران نشان می‌دهد که از دوران اسطوره به حماسه و تاریخ تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز دانش‌آموزان ما با برپایی نمایشگاهی به این زیبایی، تاریخ انقلاب و توانمندی‌های نظام را به‌صورت تحلیلی به تصویر کشیده و به نمایش گذاشتند و مفتخریم که بصیرت و آگاهی آن‌ها فراتر از نقشه‌های دشمنان است.

وی، چشم امید مسئولان نظام را دوخته به این دانش‌آموزان دانست و گفت: آنچه که در واقع خون هزاران شهید برای ما به ارمغان آورده، جمهوری اسلامی و درواقع امانت الهی است تا به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی موعود(عج) برسانیم و افول آمریکا و ایادی دست‌نشانده آن را که راهی جز فرار ندارند، جشن بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تاریخ انقلاب ایران مملو از قله‌های ایمان و پیشرفت است و روز‌به‌روز به اوج این قله‌ها افزوده می‌شود، ادامه داد: ۱۱ اسفند سال جاری عزم خود را جزم کرده و با حضور حداکثری و مشارکت قوی اثبات خواهیم کرد پای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و اقتدار این نظام را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

وزیری در پایان ضمن اشاره به اینکه در حوزه انقلاب اسلامی تلاش شده و خود دانش‌آموزان به باور عمیق ارزش‌های انقلابی رسیده‌اند، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی‌اولی‌ها، هر مدرسه یک ستاد دهه فجر، پویش استانی سربازان راه سلیمانی، شب‌شعر، حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و ... برخی از برنامه‌های شاخص دانش‌آموزان مدارس استان در این دهه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار