سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم نواختن زنگ انقلاب:

دوازدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ ‌شروع قدرت اسلام‌ در ایران بود

شهر قدس (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم ‌نواختن زنگ انقلاب، که با حضور فرمانده سپاه شهرستان قدس و جمعی از مسئولان در دبستان دخترانه حضرت زینب یک شهرقدس برگزار شد‌، دوازدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ ‌را شروع قدرت اسلام در ایران خواند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ ‌شروع قدرت اسلام‌ در ایران بود

همزمان با فرارسیدن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی فرشته اکبریان‌، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قدس‌، سرهنگ هادی حفیظی، فرمانده سپاه شهرستان قدس و جمعی از مسئولان در مدرسه ابتدایی حضرت زینب(س)یک زنگ انقلاب طنین انداز شد.

فرشته اکبریان در مراسم نواختن زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور در دبستان دخترانه حضرت زینب یک شهرستان قدس برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان گفت‌: ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ شروع قدرت اسلام بود و امام خمینی (ره) با ایجاد وحدت درمیان مردم توانستند یک انقلاب متفاوتی را رقم بزنند و وظیفه ما این است که از این راه را ادامه دهیم‌.

وی در ادامه بیان کرد: که هرچند شما دانش‌آموزان به سن رای دادن نرسیده‌اید اما می‌توانید با خانواده‌هایتان در پای صندق‌های اخذ رأی حضور پیدا کنید و این فرصتی است که آرا به دست شما دانش‌آموزان به صندق‌ها انداخته شود‌.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی نماینده امام جمعه موقت شهرستان قدس بیان کرد: طبق مدارک به دست امده از اسناد تسخیر لانه جاسوسی نوشته شده بود، که اگر می‌خواهید انقلاب را از مدار خارج کنید باید مدارس را فتح کنید و دانش‌آموزان را از مدار انقلاب خارج کنید، اما حضور هرساله شما دانش‌آموزان ، در مراسم دهه فجر مشت محکمی بر دهان دشمنان است‌.

در ادامه سرهنگ هادی حفیظی، فرمانده سپاه شهرستان قدس در مراسم نواختن زنگ انقلاب، پیشرفت ملت را در دست دانش‌آموزان دانستند و نقش معلمان را در هدایت دانش آموزان بسیار پر رنگ ارزیابی کردند‌.

خبرنگار دانش‌آموز: سیده سما موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار