فرماندار شهرستان بهارستان:

شهد شیرین خدمات انقلاب اسلامی در دورترین نقاط کشور هم به مردم رسیده است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان، خدمات انقلاب اسلامی را همانند شهدی شیرین دانست که در دورترین نقاط کشور نیز به مردم رسیده است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شهد شیرین خدمات انقلاب اسلامی در دورترین نقاط کشور هم به مردم رسیده است

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان در نشست صمیمی فرماندار با اصحاب رسانه ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه‌های خبر، رسانه و فضای مجازی بابت اجرایی کردن بازدید از فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرستان بهارستان عنوان کرد: میزان پیشرفت‌های ما در حوزه‌های مختلف در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست که شهد شیرین خدمات انقلاب اسلامی را حتی در دورترین نقاط کشور به مردم رسیده است.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایجاد حکومت اسلامی ایران به دست مردم اولین تجربه تشکلیل یک حکومت اسلامی پس از پیامبر اعظم (ص) و حضرت علی (ع) بود؛ حکومتی که بر مبنا مردم سالاری دینی و با شعار نه شرقی و نه غربی بنا نهاده شد.

فرماندار شهرستان بهارستان در ادامه افزود: بهترین یاوران امام و نسل پرتلاش جوانان در شروع انقلاب باتوجه به ترور‌ها و دفاع مقدس به شهادت رسیدند که همین اتفاق، پشتوانه عظیم حرکت چله دوم انقلاب اسلامی شد.

نوحی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: توفیقات نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها در لبه تکنولوژی برتر دنیا قرار دارد. گرچه ایراداتی وارد است اما بحمدلله پیشرفت‌ها انقدر بزرگ بوده است که علیرغم تمامی تحریم‌های بزرگ با حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه‌ها شاهد بوده‌ایم که فتنه‌ها و توطئه‌های بزرگی را خنثی کرده اند.

وی با تاکید بر نقش فرامنطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی افزود: جبهه مقامت که روزی نهالی کوچک بود امروز عالمگیر شده است و در تمامی تصمیمات سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد که این نشان دهنده رشد دیدگاه‌ها و فعالیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: شنیدن مشکلات و مسائل مردم و حضور در بین آنها قطعا برطرف کننده بخش مهمی از دغدغه‌های کشوری خواهد بود که در این زمینه شما اصحاب رسانه می‌توانید خط شکن بوده و به کمک ما بیایید.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار