نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

مجلس مطالبات معلمان حق‌التدریس را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند

ابلاغیه جذب نیروهای خرید خدماتی به استان‌ها صادرشده است

زنجان (پانا) - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه مطالبات معلمان حق‌التدریس و نیروهای خرید خدماتی در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیری می‌شود، گفت دولت این مطالبات را به نتیجه می‌رساند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلس مطالبات معلمان حق‌التدریس را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند

حسن شجاعی علی آبادی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه معلمان خرید خدماتی بدون حقوق و بیمه در حال تدریس در کلاس‌های درس هستند، اظهار کرد: این معلمان که در گرما و سرما و در دورافتاده ترین مناطق کشور حضور داشته و با تمام توان تدریس می‌کنند نباید مورد بی مهری سازمان برنامه و بودجه قرار گیرند.

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حقوق معلمان خرید خدماتی و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی هرچه سریعتر پرداخت شود، افزود: مجلس با استفاده از ابزارهای نظارتی پیگیر پرداخت حقوق این معلمان است.

وی با تاکید بر اینکه من و همکارانم در مجلس پیگیری ویژه ای در رابطه با این موضوع داریم، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، ابلاغیه جذب نیروهای خرید خدمات آموزشی به استان‌ها صادر شده و این معلمان که بعضا تا 10 سال سابقه تدریس در مناطق محروم را دارند، می‌‎توانند به کلاس‌های درس بازگردند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تأکید کرد: مطالبات به حق معلمان به ویژه معلمان حق التدریس را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و انتظار داریم دولت نیز به صورت فوری این مطالبات را پاسخ دهد.

خبرنگار دانش‌آموز: محمدحسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار