مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

وجود ۹مدرسه تک‌نفره در استان نشان از گستره عدالت آموزشی در انقلاب اسلامی است

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت بعد از انقلاب آموزش و پرورش به سمت عدالت و گسترش آموزشی پیش رفته که مصداق آن وجود ۹مدرسه تک‌دانش‌آموزی در استان است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
وجود ۹مدرسه تک‌نفره در استان نشان از گستره عدالت آموزشی در انقلاب اسلامی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه زنگ انقلاب، ضمن تبریک چهل‌ و پنجمین جشن انقلاب اسلامی بر همه فجرآفرینان، مردم و دانش‌آموزان، گفت: در اثر تبیین دیدگاه مردمی در نظام حاکمیتی ایران بعد از انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش به سمت عدالت و گسترش آموزشی گام برداشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز ۹۹.۳۳ درصد دانش‌آموزان نیازمند تعلیم و تحصیل در مدارس استان جذب شده‌اند، اظهار کرد: ۱۸۸ مدرسه زیر ۱۰ نفر دانش‌آموز، ۱۹ آموزشگاه ۹ نفره و ۹ آموزشگاه تک نفره در استان زنجان داریم که نشان از گسترش عدالت آموزشی پس از انقلاب است که البته باز هم جای کار بسیار زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی نهضت سوادآموزی، پس از انقلاب اسلامی، جلوه دیگری از عدالت آموزشی و محرومیت زدایی ارزشمند در آموزش و پرورش است.

اسماعیلی با بیان اینکه ۱هزار و ۲۳۰ نظام آموزش رسمی در کشور وجود دارد، افزود: در این گستره زمانی برای اولین‌بار سند تحول بنیادین به عنوان یک سند هویت‌بخشی آموزش و پرورش کشور طراحی و اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار