برگزاری مراسم‌ افتتاحیه تلویزیون اینترنتی پانا و تولد یک‌سالگی رادیو پانا

اصفهان (پانا) - افتتاحیه تلویزیون اینترنتی پانا با نام نمانو نمایشی نو از نوجوانان همزمان با برگزاری تولد یک‌سالگی رادیو پانا در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم‌ افتتاحیه تلویزیون اینترنتی پانا و تولد یک‌سالگی رادیو پانا

‌مدیر سازمان دانش‌آموزی در گفتگو با پانا گفت‌: از آنجا که دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی پر از استعداد و توانایی‌های مختلف هستند و مهارت‌های بسیار زیادی دارند که هم در زندگی خود و هم در زندگی دیگران می‌تواند راهگشا باشد، پس از یک‌سالگی تولد رادیو پانای سازمان دانش‌آموزی، پس از همفکری‌، تلویزیون اینترنتی پانا را با نام نمانو (نمایشی نو از نوجوانان) آماده کردیم و امروز افتتاحیه این برنامه بود و ان شالله هفته آینده اولین شماره این برنامه تولید می‌شود.

اکبر رحمتی افزود: قرار است در این تلویزیون که به صورت هفتگی پخش می‌شود، توانمندی‌ها، مهارت‌ها، اخبار موردنیاز دانش‌آموزان،‌ معرفی آثار باستانی استان اصفهان، آداب و فرهنگ و رسوم شهرستان‌های مختلف و سایر آیتم‌هایی که در برنامه وجود دارد، به دانش‌آموزان ارائه شود‌.

وی افزود : ‌‌با راه‌اندازی این خدمت، امکان پخش برنامه‌های آموزش و پرورش و دیگر حوزه‌ها به صورت زنده و تصویری فراهم شده است.

رحمتی تاکید کرد : در تلویزیون اینترنتی استان اصفهان ، عوامل برنامه‌ساز به سراغ پیگیری سوژه‌های پیشنهادی دانش‌آموزان خواهند رفت. به‌همین منظور تمامی دانش‌آموزان سراسر استان اصفهان می‌توانند طرح‌ها، سوژه‌ها و ایده‌های پیشنهادی خود را به سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانای استان اصفهان ارسال کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار