جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد؛

تصویب اعزام دانش‌آموزان ایرانی به ژیمنازیاد۲۰۲۴ بحرین‌

‌به‌زودی اسامی رشته‌های اعزامی به بیستمین دوره ژیمنازیاد دانش‌آموزان جهان که آبان ۱۴۰۳ در بحرین برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پرورش‌ جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار ‌و اعزام دانش‌آموزان ایران به ژیمنازیاد۲۰۲۴ بحرین قطعی شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تصویب اعزام دانش‌آموزان ایرانی به ژیمنازیاد۲۰۲۴ بحرین‌

‌به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع عمومی فدراسیون، ‌صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت،‌ حسین بابویی سرپرست اداره کل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی، ‌صفدر سلطانی سرپرست فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و دیگر اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از سوی‌ ستاری‌فرد در‌خصوص اقدامات حوزه ورزش دانش‌آموزی، ‌سلطانی سرپرست فدراسیون به برنامه‌های پیش رو در راستای ماموریت‌های فدراسیون اشاره کرد‌ و با ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته و تمهیدات برای پیشبرد اهداف فدراسیون ورزش دانش‌آموزی شامل برگزاری مسابقات کشوری، برنامه اعزام‌ها و ... سخن گفت.

در جلسه هیات‌رئیسه همچنین وزیر آموزش و پرورش پس از شنیدن سخنان اعضای هیات‌رئیسه، راهبردهایی برای این فدراسیون ارائه کرد‌ و موافقت خود را جهت اعزام تیم‌های منتخب دانش‌آموزی به مسابقات ژیمنازیاد دانش‌آموزان جهان در بحرین و مسابقات جهانی دانش‌آموزی تقویم ISF اعلام کرد.

‌به زودی اسامی رشته‌های اعزامی به بیستمین دوره ژیمنازیاد دانش‌آموزان جهان که آبان ۱۴۰۳ در بحرین برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود. دانش‌آموزان ایرانی در هجدمین دوره ژیمنازیاد ورزشی دانش‌آموزان جهان در ۲۰۱۸ مراکش‌ موفق شدند مقام قهرمانی را با کسب ۱۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در تنها رشته اعزامی کشتی و مقام هشتمی را در جدول توزیع مدال کلیه رشته‌های برگزار شده به خود اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار