قرعه‌کشی زمین رایگان برای خانواده‌های اردستانی دارای چهار فرزند برگزار ‌شد

تهران (‍پ‍انا)- فرماندار اردستان گفت آیین قرعه کشی اختصاص ۲۶ پلاک زمین مسکونی طرح جوانی جمعیت بین خانواده های دارای چهار فرزند زیر بیست سال شب گذشته در سالن جلسات فرمانداری شهرستان انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قرعه‌کشی زمین رایگان برای خانواده‌های اردستانی دارای چهار فرزند برگزار ‌شد

به گزارش ایرنا سیدمحمد هادی احمدی طبا افزود: در آستانه دهه مبارک فجر مرحله دوم قرعه کشی اختصاص زمین مسکونی به خانواده های باشکوه و کسانی که در طرح جوانی جمعیت چهار فرزند و بیشتر دارند انجام و پلاک هرخانواده مشخص شد.
وی تصریح کرد: در این آیین که با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی، شهردار اردستان، نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کارشناسان و دست اندرکاران طرح جوانی جمعیت برگزار شد، تعداد ۱۳ خانواده ساکن درشهر اردستان، ۹ خانواده در شهر زواره و چهار خانواده در شهرمهاباد ساکن هستند شماره پلاک هریک مشخص شد.
فرماندار اردستان در ادامه بیان کرد: با هماهنگی و تلاش اداره راه وشهرسازی اردستان در دهه مبارک فجر برگه های تخصیص زمین به متقاضیان تحویل می شود، همچنین تاپایان سال جاری قرار داد زمین ها تنظیم و برگ واگذاری به افراد تحویل داده خواهد شد.
احمدی طبا با بیان اینکه برای تامین زمین مورد نیاز این واحد ها با الحاق ۳۹ هکتار زمین به شهر اردستان و ۱۰ هکتار به شهر مهاباد موافقت شده گفت: الحاق ۱۷ هکتار به شهر زواره نیز در دست اقدام است ، باقیمانده افراد واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در سال آینده و به محض اینکه الحاق زمین انجام و آماده سازی توسط شهرداری صورت گرفت زمین به آن ها واگذار خواهد شد.
وی تصریح کرد: پلاک ها اغلب در قالب ۲۰۰ متر مربعی است و برای خانواده های چهار فرزند و بالاتر آماده سازی و تحویل زمین به صورت رایگان انجام می شود ولی برای خانواده های دارای سه فرزند زمین رایگان است، اما هزینه آماده سازی را با ۲ سال تنفس و به مدت هشت سال پرداخت خواهند کرد.
فرماندار اردستان اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت در مرحله نخست ۵۹ پلاک زمین در شهرستان به خانواده های دارای سه فرزند واگذار و انعقاد قرار دادشده است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار