مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان:

در استان اصفهان ۱۷ هزار کلاس درس استانداردسازی شده است

اصفهان (پانا) - مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان اعلام کرد در استان اصفهان بر اساس آمارهای اولیه،۲۳ هزار کلاس دارای بخاری نفتی، گازی یا شعله بودند که طی سال‌های گذشته این عدد به هزار کلاس کاهش پیدا کرده است. یعنی ۱۷ هزار کلاس استانداردسازی شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
در استان اصفهان ۱۷ هزار کلاس درس استانداردسازی شده است

ناصر فتحی، مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «استانداردسازی فضای آموزشی به معنی بیرون کشیدن شعله مستقیم از داخل کلاس و قرار دادن رادیات به جای آن است.»

وی افزود: «در استان اصفهان بر اساس آمارهای اولیه، ۲۳ هزار کلاس دارای بخاری نفتی، گازی یا شعله بودند که طی سال‌های گذشته این عدد به ۶ هزار کلاس کاهش پیدا کرده است، یعنی ۱۷ هزار کلاس استانداردسازی شده است و دانش آموزان آن کلاس‌ها در فضایی استاندارد تحصیل می کنند و تقریبا۶ هزار کلاس دیگر برای استانداردسازی باقی مانده است که در دو الی سه سال آینده آنها نیز استانداردسازی خواهند شد.»

وی بیان کرد: «امسال هدف گذاری روی ۷۰۰ تا ۸۰۰ کلاس درس است که انشالله تا پایان سال بتوانیم آنها را استانداردسازی کنیم.»

فتحی در ادامه تصریح کرد: «معضل فرونشست زمین یکی از مهم‌ترین چالش‌های ماست و در این زمینه مجبور شدیم حدود ۴۰ مدرسه را به خاطر فرونشست تخلیه کنیم.»

وی گفت: «بر اساس برآوردهای انجام شده بازسازی این مدارس به حدود 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که متاسفانه منابع آن هنوز تأمین نشده است.»

لازم به ذکر است نشست اصحاب رسانه با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان و معاونین با اصحاب رسانه در راستای تشریح عملکرد اداره نوسازی مدارس در دولت سیزدهم برگزار شد. در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر تجلیل به عمل آمد. پس از آن اصحاب رسانه به همراه معاونین اداره نوسازی مدارس از دبیرستان حاج علی لباف به عنوان نمونه ای از یک مدرسه استاندارد بازدید به عمل آوردند.

دانش آموز خبرنگاران: هستی جعفری ، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار