مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران:

امروز ما به شهدا نیازداریم نه شهدا به ما

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدا عنوان کرد شهدا نیازی به مردم ندارند، این مردم هستند که به شهدا نیازمندند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز ما به شهدا نیازداریم نه شهدا به ما

حمیدرضا ضیاءپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران گفت: امروزه ما یادواره شهدا را با نام شهدای مقاومت مطرح می کنیم، چرا که امروز مرزهای جبهه مقاومت از ایران تا عراق و از عراق تا سوریه و یمن پایاپای ادامه دارد و ما شاهد این هستیم که جبهه مقاومت بدون هیچ امکاناتی و فقط با قدرت ایمان یک تنه در مقابل ظلم جهانی ایستادند تا آرمان های انقلابی را حفظ کنند.

وی در ادامه افزود: امروز میزبان تمام فرهنگیان منطقه ۶ هستیم تا در کنار هم بتوانیم قوت قلبی در کنار خانواده شهدا باشیم، خصوصا خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و آرمان علی وردی که شاهد بودیم مقام معظم رهبری این شهید والامقام را آرمان عزیز خواندند و در واقع این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم نه شهدا به ما.

ضیا‌ءپور عنوان کرد: امروز مبارزان در میدان جنگ تنها نیستند. رد پای شهدا در تمامی رشته هایی که شاهد پیشرفت آنها هستیم دیده می شود و این شهدا هر کدام در زمان خود در پای کلاس درس معلمانی بودند که به آنها افتخار می کنیم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر استوار و مستحکم پابرجا باشیم.

وی در آخر گفت: اصل برگزاری یادواره شهدا و گرد هم آمدن چیزی جز هم پیمان شدن با شهدا نبوده، چرا که ما در این راه شاهد تربیت نسلی شهیدپرور و سالم بودیم و خواهیم بود و امیدواریم که در آینده نیز با ادامه‌ دادن مسیر شهدا مسیر پیشرفت را طی کنیم.

خبرنگار دانش آموز: مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار