مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

انتخابات، نماد مشارکت قوی و حضور پرشور مردم است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ابتدای سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و اظهار کرد‌ انتخابات، نماد مشارکت قوی و حضور پرشور مردم است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات، نماد مشارکت قوی و حضور پرشور مردم است

سیدجمال وزیری، در همایش رای‌اولی‌ها با حضور‌ سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، در تالار استاد شهید مطهری سمنان، با اشاره به دو رویداد مهم انتخابات در ۱۱ اسفند سال جاری افزود: مجموعه نخبگانی آموزش و پرورش، تمام تلاش و همت خود را برای برگزاری مناسبت‌های ملی و آیینی، جزم کرده و در هر مدرسه یک ستاد دهه فجر، تشکیل شده و تمامی برنامه‌ها ازجمله آذین‌بندی مدارس، کرسی‌های مناظره و... در راستای شعار هر دانش‌آموز یک نقش و یک مهارت با محوریت دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: انتخابات، نماد مشارکت قوی و حضور پر شور مردم است و کنش سیاسی دانش‌آموزان به‌عنوان همیاران انتخابات به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، انتخابات را یکی از عرصه‌های مهم در کشور، عنوان و خاطرنشان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در قالب هشت توصیه، ابلاغ شده که همه در راستای چهار راهبرد و مؤلفه انتخاب مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت است.

وزیری در پایان سخنانش از همراهی‌ها و حمایت استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، قدردانی و آن را موتور محرکه آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار