بیش از ۴ هزار کلاس درس همزمان با دهه مبارک فجر با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

بهره‌برداری از ۲۸ هنرستان مجاور صنایع‌ / ساخت روزانه ۳۵ کلاس درس در دولت سیزدهم

تهران (پانا) - در جریان سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان، در حوزه عمرانی ۸۰۰ کلاس درس در ۲۰۰ واحد آموزشی  افتتاح خواهد شد که ۶ سالن سرپوشیده ورزشی و نیز ۶۰ زمین درون مدرسه‌ای و زمین بازی‌های ساحلی نیز ‌مهیای بهره‌برداری رسمی هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۴ هزار کلاس درس همزمان با دهه مبارک فجر با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

‌یازدهم تا سیزدهم بهمن‌ماه با حضور ‌قاسم احمدی لاشکی نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش، دور دوم میز ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش در استان هرمزگان همزمان با سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت تشکیل می‌شود.

‌در این سفر ‌۴ بسته ویژه برای سفر رییس‌جمهور در حوزه آموزش و پرورش در هرمزگان با حمایت‌های استاندار هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که افتتاح ۲۸ هنرستان مجاور صنایع از جمله آن‌ها است. هنرستان‌های مجاور صنایع که برخی مستقل و برخی بصورت اشتراکی در حال فعالیت هستند، از جمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه توجه به آموزش‌های فنی و مهارتی است.

همچنین در جریان سفر رییس‌جمهور به هرمزگان، در حوزه عمرانی ۸۰۰ کلاس درس در ۲۰۰ واحد آموزشی‌ افتتاح خواهد شد که ۶ سالن سرپوشیده ورزشی و نیز ۶۰ زمین درون مدرسه‌ای و زمین بازی‌های ساحلی نیز ‌مهیای بهره‌برداری رسمی است.

‌در دور دوم سفر استانی به هرمزگان مرکز رفاهی فرهنگیان در سرخون بندرعباس نیز به طور رسمی افتتاح خواهد شد که اولین مرکز رفاهی برای فرهنگیان پس از حدود ۲ دهه است که گشایش می‌یابد.

‌میز ازتباطات مردمی به منظور پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی و ملاقات چهره به چهره مردم با مسوولان اجرایی در هر دوره از سفرهای استانی تشکیل می‌شود.

همچنین مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز در کرج، گفت: امروز دولت سیزدهم رویکرد ویژه‌ای در بخش مدرسه‌سازی در پیش گرفته است‌ و همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۴ هزار کلاس درس در کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

‌شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان؛ ‌در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل نوسازی مدارس استان البرز ‌اظهار داشت:‌ سازمان نوسازی مدارس کشور همپای دولت در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام طی دوسال گذشته، بیش از 50 مدرسه را که از زمان کلنگ زنی آنها بالای 15 سال گذشته بود به بهره برداری رسانده و بیش از 2 هزار فضای آموزشی و تربیتی که بیش از ۸ سال نیمه کاره مانده بود، تکمیل شده است.

وی با اشاره به موضوع بهره برداری از 7 هزار پروژه در کشور و ساخت روزانه 35 کلاس درس در دولت سیزدهم، یادآورشد: اکنون طرح های ویژه ای در برنامه توسعه ای کشور برای نوسازی مدارس و توسعه فضاهای آموزشی با همراهی خیرین در دست اقدام است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر نیز بیش از 4 هزار کلاس درس در کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

صالحانی ضمن قدردانی از استاندار البرز و خیرین مدرسه ساز به جهت کمک به اجرای نهضت مدرسه سازی استان، افزود: اینکه خیرین مدرسه ساز در دوره‌ای که عدد 3 هزار و 300 کشور را به 8 هزار می رسانند اتفاق خوب رقم خورده است که حاصل تلاش مجدانه شماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار