باشگاه‌های مخاطب‌محور، پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف مردم هستند

مشهد (پانا) - مسئول باشگاه‌های مخاطب محور معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد گفت باشگاه‌های مخاطب‌محور پس از دسته‌بندی مخاطب و تعیین اهداف برای هر گروه از مخاطبان با هدف پاسخگویی به نیازها و علایق هر دسته از مخاطبان ایجاد شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه‌های مخاطب‌محور، پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف مردم هستند

مجتبی جعفرزاده در حاشیه برگزاری همایش تربیت فرزند به پانا گفت: در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری مشهد هم اکنون ده باشگاه فعال وجود دارد که هریک برنامه مخصوص به مخاطب خاص خود را دارد؛ دسته بندی مخاطبان شامل زوج های جوان، مادرانی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، خانواده های دارای کودک 2 تا 6 سال، خانواده های دارای فرزند 6 تا 9 سال، خانواده های دارای فرزند دختر 9 تا 12 سال، خانواده های دارای فرزند پسر 9 تا 12 سال، خانواده های دارای فرزند 12 تا 15 سال، خانواده های دارای فرزند 15 تا 18 سال و باشگاه ویژه سالمندان می شود.

جعفرزاده افزود: با توجه به اهمیت ویژه مدارس، باشگاهی به نام "مدرسه ای به وسعت شهر" ایجاد شده است که وظیفه آن همسوسازی مدارس با اهدافی است که برای دانش آموزان در نظر داریم؛ این باشگاه همایش تربیت فرزند را برای والدین دانش آموزان دوره اول ابتدایی برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین پیام همایش تربیت فرزند برای خانواده ها این است که تربیت از فرزند آغاز نمی شود؛ بلکه گام اول تربیت در خانواده متوجه پدر و مادر است؛ آنها باید بدانند در هر سنی فرزندان نیازهای به خصوصی دارند که باید آن نیازها را در درجه اول بشناسند و سپس یاد بگیرند چگونه آنها را مرتفع کنند.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار