رئیس سازمان اورژانس اعلام کرد؛

خرید ۵۰۰ آمبولانس جدید؛ ۲۲۸ دستگاه آماده توزیع است

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید، از تجهیز و آماده‌سازی ۲۲۸ دستگاه آمبولانس برای توزیع در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خرید ۵۰۰ آمبولانس جدید؛ ۲۲۸ دستگاه آماده توزیع است

به گزارش وبدا، جعفر میعادفر افزود: پیش‌بینی می‌شود هر دو هفته، حدود ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع شود. این آمبولانس‌ها ساخت سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شرکت تویوتا و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و نسبت به سایر آمبولانس‌ها، از نظر قیمت نیز مناسب هستند.

وی با اشاره به هزینه‌های بسیار پایین نگهداری و تعمیرات آمبولانس‌های جدید، اظهار داشت: مصرف بنزین این آمبولانس‌ها بسیار پایین و استاندارد است. تجهیز این آمبولانس‌ها با تجهیزات تولیدات داخل از جمله برانکارد، ساکشن و کیف احیا انجام می‌شود.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه مشکلی بابت واردات آمبولانس‌های جدید نداریم، ادامه داد: واردات آمبولانس از عوارض گمرکی معاف است البته نیاز است ترخیص آنها با همکاری گمرک، تسریع شود تا در اختیار دانشگاه‌ها و پایگاه‌های اورژانس کشور قرار گیرد.

میعادفر همچنین از واردات حدود ۵۰ دستگاه آمبولانس از محل کمک خیران همچنین سازمان‌های بین المللی به کشور خبر داد و گفت: مسیر واردات آمبولانس با کمک خیران سلامت، باز شده و اعلام آمادگی می‌کنیم که هر یک از خیران بتوانند آمبولانس را تا گمرک بیاورد، ثبت سفارش و ترخیص می‌کنیم و برای پایگاه اورژانسی که مورد نظر خیران است، بکار می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار