کانون داستان‌نویسان لنده آغاز به کار کرد

یاسوج (پانا) - طی مراسمی با حضور نویسندگان، کارآموزان کلاس‌های نویسندگی و شعرا از آرم و نماد «کانون داستان‌نویسان شهرستان لِنده» رونمایی شد و رسما آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون داستان‌نویسان لنده آغاز به کار کرد

همزمان با ولادت امیرالمؤمنین امام علی علیه اسلام، نشست «کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لِنده برگزار شد.

در این نشست مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده، گزارشی از فعالیت های آموزشی این اداره در زمینه های مختلف ارائه داد و این شهرستان را به عنوان یکی از قطب های داستان نویسی در جنوب کشور دانست که در صورت فعالیت های مستمر نویسندگان و سایر هنرمندان، حرف های بیشتری در سطح کشور خواهند داشت و این اداره آمادگی هرگونه حمایت از آنها را دارد.

اسماعیل زارعی اظهار کرد: کانون داستان نویسان شهرستان لِنده، زیرنظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت یک ساله فعالیت خود، کلاس های آموزش نویسندگی برای نوجوانان برگزار کرده و تا امروز تعدادی از این نویسندگان در جشنواره های استانی، منطقه ای و کشوری رتبه های برتر را کسب کردند.

مژگان مهربانی‌فر، نویسنده‌ مطرح شهرستان که نقش کلیدی در حفظ و انسجام کلاس‌های نویسندگی دارد، به عنوان دبیر کانون داستان‌نویسان معرفی شد.

محمدحسین فاضل، نویسنده کشوری و استاد کلاس های نویسندگی شهرستان، در این نشست حضور داشت و آینده شهرستان لنده در نویسندگی و داستان نویسی را امیدوار کننده و مطلوب ارزیابی کرد.

دانش آموز خبرنگار: آرزو آزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار