مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

معلمان شایسته بهترین خدمات رفاهی و درمانی هستند

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت معلمان شایسته بهترین خدمات رفاهی و درمانی هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان شایسته بهترین خدمات رفاهی و درمانی هستند

علی موحدی در گردهمایی روسای تعاون ادارات کل آموزش و پرورش قطب کشور و مسئولان بیمه دانا استانهای خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و بوشهر گفت معلمان شایسته بهترین خدمات رفاهی و درمانی هستند.

موحدی افزود: همه خدمات رفاهی و معیشتی و خدمات بیمه ای که به جامعه فهیم معلمان ارائه می‌شود، نهایتاً سود آن به دانش آموز خواهد رسید چرا که اگر حال معلم خوب باشد ، حال دانش آموز هم خوب خواهد بود و اگر حال معلم و دانش آموز خوب باشد، حال نظام تعلیم و تربیت خوب است و به تبع آن حال جامعه هم خوب می شود و همگان از آن منتفع می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: فلسفه ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت انسان سازی است و این کار مهم فقط به دست توانای معلم انجام می‌شود، بنابراین ما وظیفه داریم به عنوان دستگاه حاکمیتی همه اسباب بزرگی را برای معلم فراهم کنیم تا او با خاطری آسوده بتواند برای برای آینده نظام جمهوری اسلامی انسان شایسته تربیت کند.

موحدی به مسئولان بیمه و مدیران تعاون وزارت آموزش و پرورش که در این گردهمایی قطبی حضور داشتند گفت معلمان بازنشسته که جوانی خود را برای تربیت فرزندان این مملکت هدیه کرده اند شایسته خدمات بیمه ای بهتر و بیشتری هستند، بازنشستگان را در اولویت قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار